As audiencias dos informativos de Cuatro baixan e os directivos de Mediaset non acaban de entender que eles mesmos son os causantes do descenso, ao cambiar constantemente de opinión.
O negocio de Cuatro nace lastrado polo prestixio herdado do desaparecido Canal Plus, que tiña por exemplo a independencia informativa que regalaba o Grupo Prisa aos seus xornalistas da cadea do codificado, un complexo que aínda non superou Cuatro a día de hoxe.
Cuatro ten moi bos xornalistas. Da súa canteira o Goberno Sánchez acaba de sacar ao actual Secretario de Estado de Comunicación da Moncloa. Miguel Ángel Oliver, un ex Ser pata negra. Pero a canle non sabe como aproveitalos, afeito como está o Grupo de Berlusconi a disparar audiencias con subproductos populistas que teñen un enganche fácil.
Agora tratan de meter na lea a Carmen Chaparro, sacada inxustamente da pantalla de Telecinco e queren queimala cun magazine que supere a La Sexta, o seu verdadeiro competidor. Sen darse conta que a canle de Planeta si que aposto hai xa tempo por un informativos-espectáculo que se converteron en referente, sobre todo nun país onde a política converteuse nunha verdadeira preocupación pública, como demostran xa todas as enquisas.
Cando apareceu na pantalla Al Rojo Vivo, os de Mediaset deberían estar a pescar salmón nos ríos asturianos, porque non se decataron de que unha maneira de informar diferente estaba a asolagar o mercado cun sinal inequívoco promovido polo desaparecido Jose Manuel Lara, que dirixida a toda a esquerda, -incluída a máis extrema que había en España- acabaría captándoa con paciencia e audacia.
Hoxe os xornalistas de La Sexta poden presumir da súa capacidade de captar como os seus seareiros aos de Podemos, ás Mareas, aos do PSOE e ata aos do PP angustiados polos múltiples escándalos xudicializados que protagonizaron e con iso, conseguir así escenificar aquela vella idea larista: Unha canle para a dereita (Antena 3) e outro para a esquerda (La Sexta).
Como Telecinco especializouse no que os expertos chaman telelixo e quedouse con toda a audiencia derivada de tal programación, que papel quedaba asignado a Cuatro? Eu creo que en Mediaset aínda llo están buscando e, mentres tanto, seguen experimentando con pasos adiante e cara atrás ata que se dean por vencidos.
E o xornalista pregunta: Seica non tivo éxito o binomio de retransmisións durante o Mundial de Rusia? Non traballa na cadea o xornalista deportivo de maior audiencia na radio que fai cada noite El Larguero? Pois nada, a seguir pensando.
Escribe o teu comentario