A idea de achegar o EVA á estación de El Prat significa adiantarse á liberalización da xestión privada da Alta Velocidade e, sobre todo, abrir a porta a un potencial mercado de viaxeiros que, sen ir e vir de Barcelona a Madrid a facer negocios, quere viaxar constantemente e no mellor tren posible.
Sempre crin que El Prat tiña terreos e capacidade para ser a gran terminal ferroviaria de Barcelona, e non La Sagrera, pero que por razóns "estratéxicas" quedou no camiño de gañar esa carreira contrarreloxo na que Sants quedaba atrás co paso do tempo. E con todo gañou quen gañou e unhas obras interminables non lle permitiron á terminal gañadora demostrarnos toda a súa capacidade e excelencia.
Agora xorde un novo proxecto que mantén no calendario unha data atractiva, mediados do 2019. Se se cumpren os prazos e non xorden novos imprevistos, a xente viaxará en tren de gran velocidade e a un prezo razoable sen tanta estética executiva e máis colorido social.
Se ademais a idea se expande a outros lugares de España, teremos máis motivos para felicitarnos por que aos xestores de Renfe se lles ocorra unha idea intelixente.
Veremos.
Escribe o teu comentario