A terceira peritaxe identifica perigo na liña do Alvia ao carecer de "segundo nivel de protección"

|

Angroisalviatren


A terceira peritaxe entregada ao xuíz que instrúe a causa sobre o accidente do Alvia en Angrois en xullo de 2013 sostén que a análise de riscos do tren realizouse "na forma e empregando os procedementos establecidos polas normas reguladoras, vixentes naquel momento", pero identifica o perigo na liña.


En concreto, pregúntase "como é posible" que estivese permitido circular entre Ourense e Santiago a entre 200 e 220 quilómetros por hora sen dispoñer "dun segundo nivel de protección que cubra a posibilidade de que o maquinista non atenda en tempo á necesidade de freado e se enfronte á devandita curva a unha velocidade moi superior á máxima permitida".


No seu informe, ao que tivo acceso Europa Press, o enxeñeiro industrial José Manuel Lamela conclúe que a causa do descarrilamento "foi o exceso de velocidade de entrada" na curva da Grandeira, por un descoido do maquinista, que atendía a unha chamada do interventor.


Con todo, considera "de sumo interese" expor o "interrogante" relativo á carencia de "dun segundo nivel de protección", co que centra a atención noutro subsistema como é a vía de ferrocarril.

relacionada En Marea critica que o AVE de Ourense teña "12 curvas como a de Angrois"
relacionada Discrepancias entre os peritos sobre se era obrigatoria a análise de riscos na liña do Alvia a Santiago

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress