Inditex clausura todas os Pull&Bear, Bershka e Stradivarius de China e só venderá por Internet
Se a sorprendente xogada sáelle ben, miles de postos de traballo poderían correr risco en España. China foi o país onde máis investiu a firma de Amancio Ortega en abrir comercios a última década. Ata que chegou o coronavirus.
Agora pecharán gran parte dos máis de 600 comercios do xigante téxtil en China, onde ten máis de 10.000 empregados.
Inditex decidiu pechar todas as súas tendas físicas de Pull&Bear, Bershka e Stradivarius en China co obxectivo de centrarse na súa canle 'en liña', onde se concentra a demanda de consumo das marcas máis novas do grupo e a maior actividade de compra por parte dos consumidores máis novos do país asiático.
Tenda de Zara en Wuhan, China
Esta decisión, que avanzou o portal especializado WWD, afectará a un total de 93 establecementos situados en China continental: 37 de Pull&Bear, 34 de Bershka e 22 de Stradivarius.
Desta forma, o grupo fundado por Amancio Ortega acometerá o peche paulatino das devanditas tendas durante os próximos meses tras aterrar en 2009 con Pull&Bear, Bershka e Stradivarius en China.
Dentro da súa estratexia de concentrarse na canle 'en liña' en China coas marcas máis novas, Inditex está testando ferramentas tecnolóxicas para impulsar a compra como Ao vivo streaming e miniprogramas WeChat.
O pasado mes de xuño, o presidente de Inditex, Pablo Isla, presentou un plan para dous anos (2020-2022) que anticipaba o que será o Inditex do futuro, co que a empresa acelerará e ampliará a súa estratexia de anticipación á transformación dixital.
INVESTIMENTO PARA POTENCIAR O CANAR EN LIÑA
Isla adiantou que se investirán 1.000 millóns de euros para impulso da actividade 'en liña' e outros 1.700 millóns de euros para a correspondente actualización da plataforma integrada de tendas, coa incorporación de ferramentas tecnoloxicamente avanzadas.
O plan prevé que as vendas por internet alcanzarán máis do 25% do total en 2022, desde o 14% de 2019, cunha rede de tendas integrada máis áxil e sostible, que incorporará novas ferramentas tecnolóxicas, cunha superficie media por tenda máis grande, maiores niveis de rendibilidade, e que crecerá entre un 4% e un 6% en tendas comparables.
E EN ESPAÑA?
Por rexións, o plan permitirá que en China e Xapón cadeas como Bershka, Pull&Bear e Stradivarius impulsen definitivamente a venda 'en liña', que en España continúe o proceso dos tres últimos anos coa apertura de tendas máis relevantes e absorción de tendas pequenas, mentres que en América e resto de países europeos consolidará a estratexia de plena integración entre o mundo físico e dixital.
Escribe o teu comentario