Inditex clausura todas os Pull&Bear, Bershka e Stradivarius de China e só venderá por Internet

Inditex decidiu pechar todas as súas tendas físicas de Pull&Bear, Bershka e Stradivarius en China co obxectivo de centrarse na súa canle 'en liña', onde se concentra a demanda de consumo das marcas máis novas do grupo e a maior actividade de compra por parte dos consumidores máis novos do país asiático.

|

Se a sorprendente xogada sáelle ben, miles de postos de traballo poderían correr risco en España. China foi o país onde máis investiu a firma de Amancio Ortega en abrir comercios a última década. Ata que chegou o coronavirus. 

Agora pecharán gran parte dos máis de 600 comercios do xigante téxtil en China, onde ten máis de 10.000 empregados.


Inditex decidiu pechar todas as súas tendas físicas de Pull&Bear, Bershka e Stradivarius en China co obxectivo de centrarse na súa canle 'en liña', onde se concentra a demanda de consumo das marcas máis novas do grupo e a maior actividade de compra por parte dos consumidores máis novos do país asiático.


Zara wuhan

Tenda de Zara en Wuhan, China


Esta decisión, que avanzou o portal especializado WWD, afectará a un total de 93 establecementos situados en China continental: 37 de Pull&Bear, 34 de Bershka e 22 de Stradivarius.

Desta forma, o grupo fundado por Amancio Ortega acometerá o peche paulatino das devanditas tendas durante os próximos meses tras aterrar en 2009 con Pull&Bear, Bershka e Stradivarius en China.

Dentro da súa estratexia de concentrarse na canle 'en liña' en China coas marcas máis novas, Inditex está testando ferramentas tecnolóxicas para impulsar a compra como Ao vivo streaming e miniprogramas WeChat.

O pasado mes de xuño, o presidente de Inditex, Pablo Isla, presentou un plan para dous anos (2020-2022) que anticipaba o que será o Inditex do futuro, co que a empresa acelerará e ampliará a súa estratexia de anticipación á transformación dixital.

INVESTIMENTO PARA POTENCIAR O CANAR EN LIÑA
Isla adiantou que se investirán 1.000 millóns de euros para impulso da actividade 'en liña' e outros 1.700 millóns de euros para a correspondente actualización da plataforma integrada de tendas, coa incorporación de ferramentas tecnoloxicamente avanzadas.

O plan prevé que as vendas por internet alcanzarán máis do 25% do total en 2022, desde o 14% de 2019, cunha rede de tendas integrada máis áxil e sostible, que incorporará novas ferramentas tecnolóxicas, cunha superficie media por tenda máis grande, maiores niveis de rendibilidade, e que crecerá entre un 4% e un 6% en tendas comparables.

E EN ESPAÑA?
Por rexións, o plan permitirá que en China e Xapón cadeas como Bershka, Pull&Bear e Stradivarius impulsen definitivamente a venda 'en liña', que en España continúe o proceso dos tres últimos anos coa apertura de tendas máis relevantes e absorción de tendas pequenas, mentres que en América e resto de países europeos consolidará a estratexia de plena integración entre o mundo físico e dixital.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE