Empresa alemá operará catro trens entre Galicia e Portugal

Mentres Renfe ofrece excasas conexións, Deutsche Bahn terá pronto catro trens con paradas en A Coruña, Santiago de Compostela, Pontevedra, Vigo Guixar, Valença do Minho, Nine e Porto Campanha.


|

Mentres Renfe ofrece excasas conexións, Deutsche Bahn terá pronto catro trens con paradas na Coruña, Santiago de Compostela, Pontevedra, Vigo Guixar, Valença do Minho, Nine e Porto Campanha. A operadora pública española oferta na actualidade dúas conexións de tren entre Vigo e O Porto.



DBtraininEnschede


A compañía ferroviaria alemá Deutsche Bahn, a través da súa filial Arriva, pediu entrar a operar transporte de viaxeiros en tren en España, ata agora monopolio de Renfe, coa operación dunha línea internacional entre Galicia e Portugal a partir de mediados do próximo ano, segundo informou a empresa.


Arriva aproveitará que os operadores privados xa poden prestar conexións que teñan gran parte do seu servizo internacional para comezar a operar unha primeira liña deste tipo que, con todo, terá paradas en España.


Desta forma, a operadora ferroviaria pública alemá toma posicións ante a próxima apertura total do tráfico de pasaxeiros en tren en toda a UE programada para finais de 2020.


En concreto, a filial de Deutsche Bahn quere prestar un servizo entre as cidades da Coruña e O Porto, tal como solicitou na súa preceptiva petición de autorización á Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC).


PARADAS


Este servizo de Arriva terá paradas nas estacións da Coruña, Santiago de Compostela, Pontevedra e Vigo Guixar, en canto ao territorio español refírese. Desta forma, ofrecerá servizos entre estas cidades galegas alternativos aos de Renfe.


No caso de Portugal, as súas paradas serán en Valença do Minho, Nine e Porto Campanha, segundo informou a empresa nun comunicado.


A compañía poñerá en marcha o servizo cun oferta de catro frecuencias diarias en ambos os sentidos, que realizarán o traxecto, de 342 quilómetros de lonxitude, nun tempo de viaxe de 2 horas e 46 minutos.


ZONA CON POTENCIAL DE MOBILIDADE


Arriva considera que o seu servizo ferroviario ofrecerase en dous territorios, Galicia e o Norte de Portugal, que presentan "un gran dinamismo socioeconómico" e gran "relacións de mobilidade", e co fin de "reforzar a conexión internacional" entre eles.


A filial da operadora alemá conta ademais con destacada presenza no sector do transporte en autobús nestes dous mercados, co que pode ademais ofrecer servizos intermodais.


A compañía aínda non determinou os trens que empregará para prestar este servizo, dado que aínda o está estudando e analizando distintos factores técnicos, en tanto logra autorización do 'superregulador'.


Neste sentido, Arriva calcula que, se todo o proceso discorre segundo o previsto, a posta en marcha do seu servizo tería lugar "a mediados de 2019", segundo indicaron a Europa Press en fontes da compañía.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE