O venres ponse á venda un novo lote de billetes de AVE a 25 euros
Renfe tomou medidas para evitar a saturación do seu sitio web, como duplicar o ancho de banda ou bloquear certas IPs intrusivas.
25.000 novos billetes rebaixados.
Renfe volve poñer á venda este venres ás 00.00 horas unha nova quenda de 25.000 billetes promocionais a 25 euros que a compañía vén lanzando o día 25 de cada mes para conmemorar o 25 aniversario da posta en servizo do primeiro servizo de Alta Velocidade.
Na oferta deste 25 de agosto poderán comprarse billetes para viaxar a calquera destino da rede AVE e Longa Distancia entre o 4 de setembro e o 30 de novembro en www.renfe.com, despachos de billetes, venda telefónica e axencias de viaxes.
Unha vez esgótese a promoción e véndanse os 25.000 primeiros billetes pecharase a campaña ata o mes de setembro. Con todo, os clientes poderán seguir beneficiándose de descontos de ata o 70% adquirindo as ofertas habituais de prezos Promo ou 4Mesa.
MEDIDAS PARA EVITAR A SATURACIÓN
O pasado mes de xullo, na anterior venda promocional, Renfe adiantou a campaña ao día 9 e reforzou a oferta con 10.000 billetes en oferta extra para facilitar a segunda operación saída do verán. En apenas pouco máis de media hora, entre as 00.00 e as 00.32 horas, a compañía vendeu os 35.000 billetes, cun volume de consultas da páxina web de máis dun millón, e 1,93 millóns de páxinas visitadas.
A través dun comunicado, a compañía asegurou que continúa mellorando o protocolo de medidas para un mellor rendemento do seu sistema de venda e reforzado os sistemas de información e atención ao cliente, co fin de facilitar aos clientes a compra dos billetes promocionais.
Así, entre outras medidas, Renfe duplicou o ancho de banda da internet para facilitar a venda e para que a navegación sexa máis áxil e fluída, ampliou os servidores de procesos da operación de venda, e bloqueou certas IPs intrusivas, ademais de reforzar as canles de información e atención ao cliente.
Ademais, en base á experiencia dos usuarios en meses anteriores, Renfe lanzou unha serie de recomendacións aos clientes no seu blogue oficial (blogue.renfe.com), como estar previamente rexistrado na web, ter decidido con antelación destino e datas de viaxe desexados ou borrar o caché de navegación entre consultas ou intentos de compra.
Escribe o teu comentario