Un dos peritos do Alvia di que si se fixo unha avaliación "completa" do risco

|

CarballeiraperitoJuan Carlos Carballeira cambia as súas conclusións sobre en análises do risco.


O perito designado pola Xunta, o enxeñeiro de Camiños Juan Carlos Carballeira, modificou este xoves as súas conclusións ante o xuíz instrutor da causa que investiga o accidente do tren Alvia ocorrido en Angrois fai catro anos, cando morreron 80 persoas e 144 resultaron feridas.


Nunha comparecencia que se prolongou durante case tres horas, Carballeira, segundo fontes consultadas por Europa Press, comezou dicindo que tiña que facer unhas "correccións" da súa peritaxe sobre a análise de riscos, presentada no xulgado o pasado xaneiro.


Á saída do xulgado, respondeu aos xornalistas que fixo estes cambios porque agora "hai moita máis documentación" que a que tiña cando realizou o informe.


Ante este punto, varios avogados das partes emitiron protestas, ao alegar que estaba a facer unha modificación total da súa peritaxe. Ademais, varios letrados consideraron que as súas opinións, unha vez máis, foron confusas.


Na súa exposición en sede xudicial, este xoves, Carballeira destacou que comparte as conclusións da Axencia Ferroviaria Europea sobre o sinistro ferroviario da curva da Grandeira.


Preguntado por este extremo polos medios de comunicación, afirmou que "claro" que está "de acordo" con estes expertos europeos, que consideran que unha análise de risco integral --que abarque todos os subsistemas-- era obrigatoria na liña Ourense-Santiago.


"FÍXOSE"


A este respecto, cuestionado sobre se cre que a avaliación integral do perigo era obrigatoria, respondeu que esa cualificación de integral "non existe", senón a de "completa", e defendeu que esa análise completa si "se fixo".


Á súa saída da sede xudicial agardábano varias vítimas do accidente, que o increparon preguntando "cantas mortas máis" son necesarias para que se mellore a seguridade na liña. "Espero que ningunha", contestoulles este perito.


O INFORME DE XANEIRO


No informe entregado en xaneiro, este enxeñeiro de Camiños, perito designado xudicialmente e que é funcionario da Xunta, considerou que "non era obrigatoria" unha análise de risco "integral", que examinase cada un dos subsistemas do sistema ferroviario --o propio convoi, os distintos elementos da vía e a sinalización-- e os puxese en interrelación.


Esta tese contraponse ao exposto no seu día polo enxeñeiro de telecomunicacións César Mariñas, que as partes reivindican como o máis independente e empezou a súa declaración pasado o mediodía, xa que estaba citado a continuación polo titular do Xulgado de Instrución número 3 de Santiago.


Tamén a propia Axencia Ferroviaria Europea (ERA), á que o instrutor acaba de solicitar un informe, aseverou no seu día, nunha comunicación coa plataforma de vítimas, que a posta en servizo dunha nova liña -como foi o caso da que conecta a cidade das Burgas coa capital galega-- "supón claramente un cambio significativo".

relacionada O xuíz do caso Alvia retoma as comparecencias
relacionada Catro anos despois, as vítimas do Alvia seguen pedindo "xustiza e verdade"

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE