El Corte Inglés e Inditex dan o pistoletazo de saída ás súas rebaixas máis temperás

O xigante téxtil segue os pasos de ECI, que adianta as rebaixas por primeira vez na súa historia con "carácter excepcional" a este venres. 


|

Rebajas 4


O grupo Inditex --que conta coas marcas Zara, Berskha, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home, Uterqüe e Lefties-- adianta as rebaixas de verán ao 30 de xuño polo efecto calendario, xa que o 1 de xullo, data oficial e tradicional do inicio do período das rebaixas, cae este ano en sábado e coincide co inicio das vacacións para moitos españois.


Pola súa banda, as tendas 'online' das diferentes marcas coas que conta a insignia darán o pistoletazo de saída a esta campaña de descontos ás 00.00 do día 30.


Desta forma, o xigante téxtil segue os pasos do Corte Inglés, que tamén adianta as rebaixas por primeira vez na súa historia con "carácter excepcional" a este venres para dar a oportunidade aos consumidores de anticipar as súas compras neste período de descontos antes do inicio das vacacións.


A compañía previsiblemente iniciará este período de rebaixas con descontos de ata o 50% nunha ampla selección de artigos de moda, fogar, lecer e accesorios, incluíndo produtos de alta gama e firmas de prestixio e que poderían alcanzar o 70% co paso das semanas como ocorreu en campañas anteriores.


Tras a liberalización das rebaixas en xullo de 2012, moitas firmas xa iniciaron o período de rebaixas de verán desde a semana pasada, como é o caso de Sfera, a marca de moda do Corte Inglés, Cortefiel, Bimba e Lola, Women's Secret, Springfield ou H&M, que desde a semana pasada colgaron os carteis de rebaixas nos seus escaparates con descontos que roldan do 50% ao 60%.


As REBAIXAS CREARÁN MÁIS DE 150.000 EMPREGOS


Os consumidores españois teñen previsto destinar unha media de 149 euros á compra de artigos rebaixados durante este verán. Así o 44% asegura que ten previsto adquirir algún produto durante este período de descontos, segundo os datos facilitados por Ofertia.com.


A gran distribución mostrouse optimista de fronte ao comezo deste período de descontos, impulsado pola recuperación do consumo. Unhas rebaixas que tamén se notarán na xeración de emprego, xa que se estima a creación de 155.500 empregos, o que supón un 7% máis que en 2016, segundo Adecco, que resaltou que, un ano máis, o consumo será o epicentro desta campaña que se inicia oficialmente o próximo 1 de xullo na maioría das comunidades autónomas.

relacionada A campaña de rebaixas de verán xerará 6.100 empregos en Galicia

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE