Un AVE directo entre Ourense e Vigo reduciría en 32 quilómetros o traxecto

Un enxeñeiro propón unha liña de alta velocidade alternativa á de Cerdedo que aforraría 20 minutos, aínda que non estaría completada antes de 2027.


|

Aveobrastrenvas 1


O enxeñeiro técnico de obras públicas Xosé Carlos Fernández Díaz elaborou unha proposta para unha liña de alta velocidade Ourense-Vigo directa que reduciría o traxecto dos 114 quilómetros previstos a 82.


O proxecto, que trasladou este venres aos membros do Foro Económico de Galicia no transcurso da súa reunión anual na Toxa (O Grove, en Pontevedra), preséntase como alternativa á solución do Ministerio de Fomento, "un 39% máis longa do necesario", segundo os cálculos do autor.


Así, unha solución "directa" polo norte de Ribadavia e Mondariz, explica Fernández Díaz, tería 82 quilómetros de percorrido, fronte aos 114 proxectados por Cerdedo.


De acordo co seu estudo, ir de Vigo a Ourense vía Cerdedo encarecería a viaxe un 39%, xa que as tarifas de Renfe calcúlanse polo número de quilómetros.


Ademais, como outra desvantaxe do plan inicial do ministerio, este experto sinala a duración da viaxe Vigo-Ourense, "un 87% maior do necesario".


"VERDADEIRA ALTA VELOCIDADE"


Por Cerdedo, explica, sería 20 minutos maior que por unha liña "directa", ao esixir máis quilómetros, parada previa en Pontevedra e circular un 33% por liña non apta para "verdadeira alta velocidade".


E é que os 37 quilómetros entre Barro-Pontevedra e Vigo, que pertencen ao Eixo Atlántico, só son aptos para 220 quilómetros por hora, destaca.


A SÚA ALTERNATIVA, MÁIS CURTA


"A liña directa é máis curta, os trens circularían ata o Concello de Mos en alta velocidade, e non esixe a parada previa en Pontevedra", contrapón.


Na súa proposta, ademais, advirte de que os tempos de Vigo a Ourense non serán competitivos coa autovía e avisa tamén de que a vía Cerdedo non atraerá viaxeiros de Portugal.


Asegura que as viaxes a Madrid polo proxecto previsto pasarán das tres horas, mentres que a súa alternativa pola ruta directa --vía Mondariz-- implicaría dúas horas e 45 minutos.


A modo de síntese, Xosé Carlos Fernández apunta á "dubidosa rendibilidade" do traxecto Ourense-Vigo por Cerdedo e estipula que a súa proposta podería rematarse en 2027 de empezar as obras en xuño deste ano.

relacionada O PSOE lugués fai piña a favor do AVE a Lugo en 2019
relacionada Fomento atrasa a chegada do AVE a Galicia ata verán de 2019
relacionada Fomento reitera o seu compromiso co AVE a Vigo tras o ultimátum de Caballero
relacionada Os PGE garanten a chegada do AVE a Galicia no terceiro trimestre de 2019

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE