A moda de España e Portugal imprégnase do ‘estilo Bogotá’ que impulsa O Corte Inglés
A firma proxecta, xunto coa Cámara de Comercio de Bogotá, un programa para promocionar a moda, a gastronomía e o turismo de Colombia.
A firma proxecta, xunto coa Cámara de Comercio de Bogotá, un programa para promocionar a moda, a gastronomía e o turismo de Colombia.
O ‘Bogotá Marcando Estilo’ inicia así a súa II Edición con este acordo comercial para expandir as fronteiras da cultura cafeteira.
Foto: O Corte Inglés
Poucos países no mundo son tan ricos e eclécticos como Colombia. A súa influencia na cultura popular, e máis concretamente na península ibérica, é incuestionable. A música, a gastronomía, a moda…a moitos recunchos chegaron os aires cafeteiros, reforzados co inicio da II Edición do programa ‘Bogotá Marcando Estilo’ do Corte Inglés.
Xunto coa Cámara de Comercio de Bogotá, O Corte Inglés impulsa a gastronomía colombiana, a súa moda e o turismo nas súas tendas nesta nova edición da iniciativa.
APOIO Ás PEMES
“Esta segunda edición, xestada en 2020, arrinca agora con grandes perspectivas tanto pola boa acollida recibida entre os chefs participantes no concurso gastronómico como pola expectación creada entre as firmas de accesorios de moda seleccionadas”, sinalan desde O Corte Inglés, que contará con firmas tan emblemáticas como Álvaro Ávila, Daila Filigrana, Lina Hernández, Etnia Contemporánea, Castelán, Palmacea, Paula Beira by Gicari, Margarita Díaz do Castelo e Sabbai.
Foto: O Corte Inglés
“Con fundamentos sostibles, estas pemes poñen en valor a cultura ancestral e o seu imaxinario colombiano, resaltan e apoian o traballo e técnicas artesanais, potencian o desenvolvemento destas comunidades artesás e as súas creacións empoderan á muller”, recalcan. Desde xoias ata bolsos ou vestidos son algunhas das coleccións que podemos atopar na web pero tamén en centros comerciais como o da Coruña.
COCIÑA COLOMBIANA
Ademais da moda, a cociña é outro dos ámbitos nos que O Corte Inglés quere poñer o foco. “O chef Jaime Torregrosa (Fume Negro, Bogotá), gañador do concurso celebrado en Bogotá, levará ao restaurante As Nubes de Castelá (Madrid) e ás cafeterías do Corte Inglés o mellor do seu gastrobar estilo xaponés con sinal latinoamericano, asiática e europea. Influencias que se mesturan nos seus fogóns co obxectivo de dar protagonismo aos produtos tipicamente colombianos”, agregan os organizadores desta experiencia con todo un trotamundos da cociña.
Foto: O Corte Inglés
TURISMO E VIAXES O CORTE INGLÉS
O turismo é outro apartado desta segunda edición do ‘Bogotá Marcando Estiilo’. “Viaxes O Corte Inglés ha elaborado un catálogo específico con circuítos e roteiros especiais nos que se promocionarán varios destinos turísticos de Bogotá e algúns de Colombia e que contarán co apoio do Fondo Nacional do Turismo de Colombia - FONTUR e Viaxes O Corte Inglés”, explican.
“Con iniciativas como esta buscamos xerar negocios entre empresas, aumentar as súas vendas e diversificar as súas canles de comercialización nestes sectores tan afectados como resultado da pandemia e que teñen o reto de recuperar miles de empregos e ingresos para as familias”, festexa Nicolás Uribe, presidente da Cámara de Comercio de Bogotá.
Escribe o teu comentario