Reparado a focha que obrigou a paralizar a actividade no aeroporto de Vigo, de novo operativo
O aeroporto olívico está de novo en funicionamiento, tal e como informou Aena no día de onte, aínda que as primeiras informacións emprazaban a súa reapertura a este luns.
A focha, explicou a Delegación, medía aproximadamente sete metros de lonxitude e dúas de amplitude e estaba situado a 200 metros do limiar da cabeceira 19 da pista.
Aeroporto | Foto: EP
O aeroporto de Peinador, en Vigo, xa está operativo tras ser reparado a focha situada na pista, segundo confirmou Aena nas súas redes sociais.
Aínda que a previsión manexada tanto por Aena como pola Subdelegación do Goberno en Pontevedra apuntaba a que o aeroporto reabriría este luns, finalmente fíxoo na tarde deste domingo.
A subdelegada do Goberno en Pontevedra, Maica Larriba, desprazouse este venres ao aeroporto para coñecer o estado das actuacións xa iniciadas para a reparación da pista. Larriba confirmaba a información ofrecida por Aena, que explicaba nas súas redes sociais que os traballos os levará a cabo a empresa Francisco Gómez e Cía.
A focha, explicou a Delegación, medía aproximadamente sete metros de lonxitude e dúas de amplitude e estaba situado a 200 metros do limiar da cabeceira 19 da pista.
Segundo explicou a representante do Executivo en Galicia, a focha foi detectado este xoves nunha revisión rutineira levada a cabo por operarios do aeroporto. "Nun primeiro momento, a focha era de pequenas dimensións e non comprometía a seguridade das operacións. Con todo, monitorouse o seu estado mediante revisións tras cada operación de chegada e saída".
O venres pola mañá, tras unha revisión, detectouse un aumento "considerable" das dimensións do buraco e pechouse inmediatamente a pista.
Durante esta fin de semana, e ante a imposibilidade de aterrar en Vigo, algunhas compañías optaron por desviar os seus voos ao aeroporto de Santiago de Compostela, onde se notou un maior tráfico. Algunhas delas foron Binter Canarias --concretamente un procedente de Tenerife norte--, Iberia --desde Madrid-- ou Ryanair --un voo procedente de Barcelona--.
Moitos foron os pasaxeiros que mostraron en redes sociais o seu descontento pola confusión e falta de información tanto por parte de Aena como por parte das propias aerolíneas.
Escribe o teu comentario