María Pombo, AuronPlay ou Dulceida xa están en Peoople, a APP do galego David Pena que lanza PeoopleForBrands
A plataforma social Peoople, que ten como CEO ao vigués David Pena, segue crecendo co seu último servizo para marcas e anunciantes: PeoopleForBrands.
A plataforma social Peoople, que ten como CEO e cofundador ao vigués David Pena, segue crecendo co seu último servizo para marcas e anunciantes: PeoopleForBrands.
"Por primeira vez as campañas poden durar máis dun ou dous días. En Peoople facemos posible que marcas e influencers poidan levar a cabo acciones que duren semanas", comenta a firma.
David Pena, fundador de Peoople | Foto: Peoople
María Pombo está en Peoople. E AuronPlay. E Alejandra Valdés, ou Marta Riumbau, ou Dulceida, ou Paula Argüelles, ou Mr. Jagger... É difícil pensar nun influencer e non atopalo na plataforma de recomendacións Peoople, que segue crecendo a pasos axigantados co lanzamento de PeoopleForBrands, o seu último servizo.
Este é unha canle de venda que mide o retorno das campañas con influencers, o que debuxa a magnitude das campañas e permite ás marcas levar a cabo acciones cos creadores de contido máis coñecidos a nivel nacional e medir o retorno do investimento realizado.
Deste xeito, as firmas poden facer as súas campañas de márketing de influencers de forma moito máis eficaz, coñecendo a que publico diríxense os famosos e se este correspóndese co seu target. "Unha vez selecciónase aos máis adecuados para cada campaña, leva a cabo a acción. PeoopleForBrands complementa a outras redes sociais. Influencers, por exemplo María Pombo ou Marta Rimbau, poden recomendar un produto ou experiencia a través das stories de Instagram e deixala almacenada dentro dunha biblioteca no seu perfil de Peoople", agregan desde a compañía.
A influencer María Pombo | Foto: EP
"De forma que os usuarios poden acceder á mesma no momento que prefiran e acceder á compra a través dun link que lle leva directamente ao ecommerce da marca, xerando beneficios para esta e para o propio influencer", comentan. Do mesmo xeito, desde Peoople destacan que as campañas se prolongan no tempo máis aló das 24 ou 48 horas ás que estamos afeitos.
“Por primeira vez as campañas poden durar máis dun ou dous días. En Peoople facemos posible que marcas e influencers poidan levar a cabo acciones que duren semanas. Partindo dunha campaña de Instagram Stories, por primeira vez créanse un longtail”, sinala o galego David Pena, CEO e cofundador de Peoople. Transcorrida a campaña, as marcas reciben un reporte da plataforma e poden ver a repercusión que a acción tivo para a empresa.
'QUIZ' PEOOPLE
A este último lanzamento hai que lembrar o concurso 'Quiz' de Peoople para que os usuarios d da plataforma poidan gañar premios, no que xa participaron as influencer Mariña Rivers, Marta Pombo e Lucía Bellido e con produtos de marcas como Platanomelón, 3INA Makeup, Closca ou Mifarma entre os premios do concurso.
Escribe o teu comentario