Adios á marca R, polo menos fóra de Galicia

|

Euskaltel operaba R Cable tamén en Cantabria e León. Agora a marca só sobrevivirá en Galicia e no resto de zonas expandirase baixo a denominación Virgin, salvo Asturias e País Vasco. 


O presidente de Euskaltel; Xabier Iturbe, e o CEO, José Miguel García


O grupo Euskaltel utilizará a marca Virgin telco para dar o salto á súa expansión en todo o Estado, e leste mesmo mércores dará a coñecer o seu plans e estratexia de negocio para abordar o 85% do mercado español, onde aínda non está presente.

O conselleiro delegado do Grupo Euskaltel, José Miguel García, ten previsto comparecer este mércores telemáticamente con motivo da presentación de Virgin telco, o novo operador de telecomunicacións en España, e marca coa que o Grupo se lanza á súa expansión nacional.

Na comparecencia, na que tamén estará presente o Chief Marketing Officer de Virgin telco, Koldo Unanue, darase a coñecer a imaxe visual e identidade de marca, xunto ao posicionamento de mercado e estratexia de negocio. Xunto iso, presentarase a "oferta de valor" coa que se lanza a este mercado, e a relación de produtos e prezos.

Esta expansión supón un fito no operador que iniciou a súa andaina en 1998 en Euskadi e que se converteu nun grupo conformado polas empresas Euskatel, R e Telecable, que opera nos mercados tradicionais das tres compañías que o integran (Euskadi, Galicia e Asturias), pero que xa comezara a realizar unha serie de proxectos piloto para a súa expansión.

Na actualidade, opera tamén en León e Cantabria a través da súa marca R, en Navarra e A Rioxa coa marca Euskaltel e en Cataluña a través de RACCtel+.

Nos plans da empresa estaba tamén a expansión ao resto do Estado, un proxecto que se materializa da man do novo conselleiro delegado, José Miguel García, que chegou á compañía tras converterse Zegona no seu primeiro accionista.

Tras diversos pasos como a creación dun equipo executivo único orientado á integración das tres empresas que conforman o grupo ou a mellora dos acordos almacenistas de acceso, o seguinte foi o acordo de licenza de marca co Grupo Virgin para utilizar a marca Virgin para a súa expansión en todo o Estado español.

CONFIDENCIALIDADE
Este acordo pechouse en febreiro e, aínda que por confidencialidade non se ofreceron moitos detalles do mesmo, si se sabe que a retribución ao Grupo Virgin será "100% variable", principalmente ligada ao crecemento de clientes.

A marca Virgin coexistirá coas tres marcas establecidas do Grupo (Euskaltel, Telecable e R), que seguirán prestando servizos en cada unha das súas respectivas zonas (Euskadi, Asturias e Galicia), e que o CEO de Euskaltel definiu en diversas ocasións como "as súas marcas estrella".

Tras a firma deste acordo con Virgin, en marzo, poucos días antes de que se decretase o estado de alarma pola pandemia do coronavirus, o grupo daba a coñecer o seu plan de negocio (2020-2025), que contemplaba elevar máis dun 80% os ingresos en seis anos, ata alcanzar os 1.300 millóns de euros en 2025 e lograr un resultado bruto de explotación (Ebitda) de ao redor de 500 millóns de euros ese ano, o que supón un incremento do 45% fronte aos 345 millóns de 2019.

Neste plan de negocio xa adiantaba que o seu proceso de expansión nacional iniciaríase no segundo trimestre de 2020, e este mércores preséntase xa Virgin telco, o novo operador e marca para o seu salto ao resto do mercado.

Con este proceso de expansión nacional, de acordo ao plan de negocio, o grupo multiplicará por oito o tamaño do seu mercado obxectivo, ata 18,4 millóns de fogares, e o grupo estima que iso lle permitirá máis que duplicar o volume da base de clientes actuais tanto en servizos fixos como en móbiles.

En concreto, o plan contempla multiplicar por 2,3 a súa base de clientes actuais de telecomunicacións fixas, ata superar os 1,5 millóns de clientes, incorporando á súa base ao redor de 800.000 novos clientes fixos procedentes dos mercados en expansión.

Deste xeito, en cinco anos a base de clientes do grupo distribuirase ao 50% entre os usuarios dos seus mercados actuais e os procedentes do resto do 85% do mercado no que non estaba presente ata o de agora.

Pola súa banda, prevé que os servizos móbiles contratados superen os tres millóns en 2025, fronte ao millón de servizos na actualidade, multiplicando practicamente por tres a base actual de volume de servizos móbiles utilizados polos usuarios.

Como consecuencia do crecemento na base de clientes, tanto de fixo como de móbil, o plan contempla que os ingresos crezan practicamente o dobre no próximos cinco anos, cunha media de crecemento anual do 11%.

Este crecemento dos ingresos estará baseado, fundamentalmente, na execución do plan de expansión nacional, segundo a compañía, que espera que en 2025 o 38% dos ingresos totais procedan do negocio correspondente á expansión no resto do Estado.

A compañía xa adiantou que o investimento para a expansión nacional está ligada case na súa totalidade ao crecemento na base de clientes, de forma que o investimento total dedicado a este proceso estará por baixo do 20% dos ingresos a longo prazo.

En concreto, as previsións de Euskaltel indican que o investimento total para a súa expansión nacional alcanzará en 2025 entre 80 e 90 millóns de euros, dos que un 90% estarán relacionados co crecemento de clientes, mentres que o 10% restante corresponderá a outros aspectos como o mantemento da rede ou os sistemas de Tecnoloxías da Información (TI).

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress