Inditex pecha a liña de roupa infantil na marca Massimo Dutti
Inditex concentrará toda a súa oferta de moda para nenos en Zara Kids tras decidir botar o peche da liña infantil da cadea Massimo Dutti, segundo informaron a Europa Press en fontes do xigante galego.
En concreto, a compañía fundada por Amancio Ortega apostará polo seu buque insignia, Zara, e reforzará a oferta da insignia infantil desta cadea, mentres que Massimo Dutti centrarase nas coleccións de muller e home.
O peche da liña infantil de Massimo Dutti, cuxas oficinas centrais atópanse en Tordera (Barcelona), afectará a unha vintena de empregados, a quen o grupo xa ofreceu a posibilidade de recolocarse noutras insignias.
Respecto a o persoal das tendas, esta permacerá igual, segundo indicaron as mesmas fontes, que sinalaron ademais que as recentes aperturas de Massimo Dutti xa non contaban con esta liña infantil, cuxo volume de negocio era moi inferior á insignia de nenos de Zara.
Segundo publica este luns Expansión, a colección actual manterase en tenda ata xullo e logo traspasarase a Zara Kids. Actualmente, a insignia conta con máis de 700 puntos de venda repartidos en 75 países.
Inditex, que presentará os seus resultados o próximo 18 de marzo, rexistrou un beneficio neto de 2.720 millóns de euros durante os nove primeiros meses do seu exercicio fiscal 2019-2020 (desde o 1 de febreiro ao 31 de outubro), o que supón un aumento do 12% respecto ao mesmo período do exercicio anterior.
As vendas situáronse en 19.820 millóns de euros nos nove primeiros meses do seu exercicio fiscal, un 7,5% máis, á vez que creceron un 7% a tipo de cambio constante. A marxe bruta creceu un 8% e representa o 58,2% das vendas (+21 puntos básicos).
Escribe o teu comentario