Así será a campaña electoral do PSOE
Os socialistas saben que Podemos non cederá e xa deseñan a súa estratexia para pescar votos entre o morados pero tambięn entre os laranxas. O medo a unha nova crise económica coa dereita no poder, clave dun discurso pensado para combater a abstención.
Os socialistas saben que Podemos non cederá e xa deseñan a súa estratexia para pescar votos entre o morados pero tambięn entre os laranxas. O medo a unha nova crise económica coa dereita no poder, clave dun discurso pensado para combater a abstención.
Cando aínda quedan días para a data límite para adiantar eleccións xerais, no caso de que o socialista Pedro Sánchez non consiga apoios para a investidura, o PSOE empeza a deseñar xa os eixos da campaña electoral.
Segundo as reunións e as declaracións dos próximos días, non parece que vaia a haber acordo con Unidas Podemos, polo que a maquinaria electoral do partido xa se puxo en marcha.
Entre as bazas que preparan os de Ferraz, figura a necesidade de asegurar a gobernabilidade nun contexto no que ameaza unha nova crise económica e é necesario ter un executivo estable para impoñer medidas correctoras e saír o máis airado posible se vén época de vacas fracas.
Fuentes internas do PSOE recoñecen que existe un perigo de abstención en caso de repetición de comicios xerais, pero segundo os seus datos non hai unha tendencia a que os partidos de dereita aumenten en votos.
A cúpula socialista sostén que o electorado de Unidas Podemos, ou unha parte del, cambiaría esta vez o seu apoio a PSOE co fin de lograr por fin un Goberno en España.
Tamén consideran que o denominado trifachito formado por PP, Cs e Vox mantén descontento a un sector de Cidadáns, que nesta ocasión preferiría tamén apoiar aos socialistas.
Escribe o teu comentario