Así hai que reclamar a Renfe se o teu tren foi cancelado pola folga ou sufriu atraso
Uns 60 trens foron cancelados en Galicia onte pola folga, que tivo un seguimento do 70% segundo o sindicato convocante, CC.OO, e só do 7% a nivel estatal, segundo Renfe. En todo caso, miles de pasaxeiros sufriron atrasos e cancelacións. Velaquí unha pequena guía para esixir os teus dereitos.
Uns 60 trens foron cancelados en Galicia onte pola folga, que tivo un seguimento do 70% segundo o sindicato convocante, CC.OO, e só do 7% a nivel estatal, segundo Renfe. En todo caso, miles de pasaxeiros sufriron atrasos e cancelacións. Velaquí unha pequena guía para esixir os teus dereitos.
De cancelarse o traslado, á marxe de quehubiese folga ou non folga, un Regulamento da UE determina que o viaxeiro terá dereito a recuperar o pago.
A compañía reclamador.es engade que a operadora debe facilitar un método alternativo se non pode finalizar a viaxe no tren, ademais de manutención, é dicir comida e bebidas. Renfe ten un mes para pagar estas indemnizacións desde que se presente a reclamación.
Se o problema é un atrasos, Renfe mellora as condicións mínimas desa norma. A comnpañía comprométese a efectuar distintas devolucións económicas, en función das demoras e do tipo de tren no que se produzan –AVE, Alvia, AV/AV City e Euromed–.
Para atrasos nos AVE, Renfe comprométese a abonar ao usuario a metade do billete se a demora supera os 15 minutos, o 100% se supera a media hora.
HAI DEREITO A INDEMNIZACIÓN?
Polo xeral, os afectados non terán dereito a recibir unha indemnización. É dicir, non poderán reclamar unha compensación económica adicional ao reintegro do diñeiro pago polo billete de tren.
Iso se, hai dereito a reclamar os gastos derivados da folga, como: posibles noites de hotel, xornadas laborais que non se puideron desenvolver por mor da cancelación ou o atraso do tren, ou a perda de conexións. Por exemplo, perder un avión ou un segundo tren por mor dos atrasos derivados da folga.
Reclamador.es explica que é imprescindible contar con toda a documentación necesaria para acreditar eses gastos. Na web de Renfe pódese reclamar.
Escribe o teu comentario