Naturgy impulsa a súa transformación dixital da man de IBM cun ‘megacontrato’
O 'megacontrato', de dez anos de duración entre a enerxética e a compañía tecnolóxica, busca desenvolver unha estratexia de nube híbrida que dea soporte a unha rede flexible e segura, un acordo co que o Naturgy busca impulsar a súa transformación dixital, segundo informaron as empresas nun comunicado.
Sede de Naturgy
Naturgy asinou un 'megacontrato' de dez anos de duración coa compañía tecnolóxica IBM para desenvolver unha estratexia de nube híbrida que dea soporte a unha rede flexible e segura, un acordo co que o grupo enerxético busca impulsar a súa transformación dixital, segundo informaron as empresas nun comunicado.
As compañías sinalan que grazas ás vantaxes da nube híbrida, Naturgy terá as bases para transformar dixitalmente tanto as súas operacións internas como os seus procesos de interacción co cliente, creando así unha nova contorna tecnolóxica que lle axudará a adaptarse ao consumidor actual, caracterizado polo seu dominio do mundo dixital e por ser máis esixente nas súas demandas.
A este respecto, Naturgy e IBM agregan que este novo escenario ofrece novas posibilidades de autoservizo e unha maior transparencia e flexibilidade de tarifas no seu consumo enerxético.
Segundo os termos do acordo, Naturgy aloxará os datos estratéxicos da rede nunha nube privada e contará coa flexibilidade engadida de podela integrar rapidamente con calquera nube pública, para crear aplicacións de Intelixencia Artificial (IA) que lle permitan monitorala.
O acordo entre as dúas empresas inclúe tamén a creación dun hub de innovación que permite a Naturgy acceder directamente a IBM Research, a organización de investigación de IBM que explora novas e disruptivas aplicacións tecnolóxicas utilizando a IA de IBM, Internet das Cousas (IoT) e blockchain.
PROXECTO LEAN
Esta alianza configúrase para dar soporte ao Proxecto Lean de Naturgy, que está a redeseñar o modelo de negocio da compañía para responder ao "intenso período" de transición que atravesa a industria global da enerxía. "Os cambios necesarios para avanzar cara a unha economía descarbonizada e os efectos que a dixitalización está a ter na cadea de valor da industria enerxética están a demandar novos niveis de innovación e eficiencia", inciden.
Neste contexto, IBM axudará á compañía para crear a contorna tecnolóxica necesaria para mellorar a súa competitividade e facilitar o redeseño de procesos e tecnoloxías da información a través de capacidades avanzadas en áreas como intelixencia artificial ou blockchain.
Ademais, a medida que as operacións e as redes dunha utility dixitalízanse , a ciberseguridad debe ser un aspecto central para esta industria. Así, IBM tamén axudará a Naturgy a protexer os seus activos de información, proporcionando un marco de control de seguridade que lle axude a monitorar riscos e ameazas e prepararse mellor ante incidentes, á vez que cumpre coas normativas e regulacións de datos.
IBM apoiará á enerxética na súa transformación dixital
O director do Proxecto Lean de Naturgy, Miguel Ángel Aller, sinalou que no último ano deron pasos estratéxicos para impulsar a organización cara ao futuro a través do acceso ás avanzadas tecnoloxías de IBM. "A ampla experiencia industrial de IBM e a conexión cos seus científicos a través de hubs de innovación permítenos proporcionar o nivel de innovación e compromiso co cliente necesario para ser un líder global na nosa industria", asegurou.
Neste sentido, Aller afirmou que na enerxética están "encantados" de estar a construír uns "cimentos sólidos para o futuro da industria da enerxía e as utilities, a medida que evolucionan as expectativas do cliente e do mercado".
Pola súa banda, o vicepresidente senior de IBM Global Technology Services, Juan Zufiria, sinalou que os consumidores están a demandar novos servizos e maneiras de interaccionar coas utilities, e sinalou que empresas líderes como Naturgy fixaron "o rumbo estratéxico para a evolución de toda a súa industria, ao abrazar novas tecnoloxías como a nube híbrida e a IA, que lles axudan a innovar de forma máis rápida para adaptarse aos novos modelos de consumo".
PLAN PARA REDUCIR Os seus CUSTOS OPERATIVOS
Dentro da súa estratexia 2018-2022, o grupo enerxético lanzou coa chegada de Francisco Reynés á presidencia un plan para reducir os seus custos operativos.
En concreto, este plan pasa por reducir estes gastos en 500 millóns anuais en 2022, pasando así dos 2.500 millóns de euros a 2.000 millóns de euros.
.Estas eficiencias céntranse, principalmente, na análise daquelas actividades 'non core' da compañía, así como na asignación das funcións operativas en cada unha das unidades de negocio correspondentes e na mellora daquelas cuxo desenvolvemento permanecerá no grupo, todo iso apoiado polos procesos de dixitalización.
.
Escribe o teu comentario