A influencer galega Biyin lanza unha colección de roupa con modelos creados con IA

A start up Fabricc lanza coa influ galega Biyin a liña de roupa Malavita.


|

Malavita   2
Foto: Fabricc

 

O nome de Sara Moledo pode dicirnos pouco ou nada, pero por Biyin , o seu nome en redes, talvez xa conectemos. Porque os 2,6 millóns de seguidores cos que conta a galega en Instagram  ou os 3,2 da súa conta de Twitch fan que sexan moitos os ollos que se pousan sobre ela, escudriñando até o último milímetro. Destaca, sobre todo, pola súa estética, que agora, da man de Fabricc, plasma na marca Malavita, creada por IA. 

 

Da unión entre a creatividade dos influencers e a costura naceu esta liña de roupa que fusiona o high fashion coa cultura urbana, unha mestura das tendencias máis actuais a partir do enfoque da galega, que dirixe a colección a un público amplo e diverso. 
 

O MUNDO DIXITAL COMO BERCE

“A colección inclúe pezas de tendencia, como bombers, jerséis e sudaderas, con deseños unisex e cortes oversize que se adaptan a todo tipo de corpos. Cada peza foi deseñada para que calquera persoa senta cómoda e atractiva ao mesmo tempo”, detallan desde o seo dunha marca que se cociñou a lume lento e por computador, xa que as reunións e a creación de todo o tecido fíxose online. 
 

“Toda a marca desenvolveuse 100% de forma online, desde as reunións de brainstorming por videollamadas até os deseños xerados con renders 3D”. Con todo, talvez o máis innovador de Malavita sexa que os primeiros en vestir as pezas son modelos feitos completamente por Intelixencia  Artificial.

 

“Esta innovación permite realizar sesións de fotos 100% en remoto, con modelos inclusivos, e cunha calidade profesional, evitando custos e recursos innecesarios, o que promove a sustentabilidade e a accesibilidade na industria da moda”, razoan. 
 

Malavita   3
Foto: Fabricc

 

Outras iniciativas de promoción, como o ‘black ticket’, buscan revolucionar o sector que acolle con interese esta colección inspirada nos sentidos e cuxo obxectivo é seducir desde o plano visual, pero tamén buscando a reacción do tacto, o olfacto ou o gusto con distintas propostas. 
 

“Para nós é un orgullo poder contar cunha nova marca no noso portfolio e aínda máis polo feito de ser co-creada cunha das maiores creadores de contido do noso país. Biyin é un dos referentes para toda unha xeración que comparte unha nova forma de ver o mundo. Na nosa curta existencia, o feito de xa poder estar a traballar de xeito conxunto con perfís deste calibre, supón unha gran aprobación do mercado facía nós e anímanos a seguir traballando, mesmo con máis ganas, facía o noso obxectivo” celebra Hugo Cuesta, CMO e cofundador da compañía.

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE