A influencer galega Biyin lanza unha colección de roupa con modelos creados con IA
A start up Fabricc lanza coa influ galega Biyin a liña de roupa Malavita.
O nome de Sara Moledo pode dicirnos pouco ou nada, pero por Biyin , o seu nome en redes, talvez xa conectemos. Porque os 2,6 millóns de seguidores cos que conta a galega en Instagram ou os 3,2 da súa conta de Twitch fan que sexan moitos os ollos que se pousan sobre ela, escudriñando até o último milímetro. Destaca, sobre todo, pola súa estética, que agora, da man de Fabricc, plasma na marca Malavita, creada por IA.
Da unión entre a creatividade dos influencers e a costura naceu esta liña de roupa que fusiona o high fashion coa cultura urbana, unha mestura das tendencias máis actuais a partir do enfoque da galega, que dirixe a colección a un público amplo e diverso.
O MUNDO DIXITAL COMO BERCE
“A colección inclúe pezas de tendencia, como bombers, jerséis e sudaderas, con deseños unisex e cortes oversize que se adaptan a todo tipo de corpos. Cada peza foi deseñada para que calquera persoa senta cómoda e atractiva ao mesmo tempo”, detallan desde o seo dunha marca que se cociñou a lume lento e por computador, xa que as reunións e a creación de todo o tecido fíxose online.
“Toda a marca desenvolveuse 100% de forma online, desde as reunións de brainstorming por videollamadas até os deseños xerados con renders 3D”. Con todo, talvez o máis innovador de Malavita sexa que os primeiros en vestir as pezas son modelos feitos completamente por Intelixencia Artificial.
“Esta innovación permite realizar sesións de fotos 100% en remoto, con modelos inclusivos, e cunha calidade profesional, evitando custos e recursos innecesarios, o que promove a sustentabilidade e a accesibilidade na industria da moda”, razoan.
![Malavita 3](/multimedia/images/6307206.jpg)
Outras iniciativas de promoción, como o ‘black ticket’, buscan revolucionar o sector que acolle con interese esta colección inspirada nos sentidos e cuxo obxectivo é seducir desde o plano visual, pero tamén buscando a reacción do tacto, o olfacto ou o gusto con distintas propostas.
“Para nós é un orgullo poder contar cunha nova marca no noso portfolio e aínda máis polo feito de ser co-creada cunha das maiores creadores de contido do noso país. Biyin é un dos referentes para toda unha xeración que comparte unha nova forma de ver o mundo. Na nosa curta existencia, o feito de xa poder estar a traballar de xeito conxunto con perfís deste calibre, supón unha gran aprobación do mercado facía nós e anímanos a seguir traballando, mesmo con máis ganas, facía o noso obxectivo” celebra Hugo Cuesta, CMO e cofundador da compañía.
Escribe o teu comentario