Final do 'Bono Peixe': 146.000 consumidores e un impacto en vendas de case 11 millóns de euros
Este xoves terminou a primeira edición deste programa que tivo un impacto positivo no sector.
A primeira edición do programa do 'Bono Peixe' da Xunta, do que se beneficiaron máis de 146.000 consumidores que xeraron un impacto en vendas de case 11 millóns de euros, finalizou este xoves.
Segundo explicou a conselleira do Mar, Marta Villaverde, a finalización do programa débese a que se acabaron os 2,5 millóns de euros que o Executivo galego destinou a esta medida, que contou con 750 establecementos adheridos.
A conselleira desprazouse este venres ao mercado municipal de Lugo onde fixo un balance preliminar desta acción e remarcou a "gran acollida" desta iniciativa.
Durante as máis de dez semanas nas que estivo vixente o Bono Peixe, a provincia onde máis descargas se produciron foi na Coruña (100.000), seguida de Pontevedra (case 90.000), Lugo (22.000) e Ourense (21.000).
En canto ao número de establecementos adheridos, a provincia de Pontevedra liderou con 304, seguida da Coruña con 290, con Lugo e Ourense con 78 establecementos en cada unha delas.
En total participaron 233 operadores, dos que a gran maioría son establecementos comerciantes polo miúdo (188), 26 hipermercados, 18 ambulantes e un gran almacén.
REBAIXA DO IVE
A conselleira sinalou que esta acción "serviu para confirmar de novo" o impacto do factor prezo nos hábitos de consumo dos produtos pesqueiros. Por iso, volveu a reclamar ao Estado a rebaixa do IVE do peixe, marisco e conservas.
Así, lembrou as "experiencias positivas" de países da contorna como Portugal, así como o aval de organismos internacionais e por estudos independentes que resaltan o seu impacto positivo para o conxunto da cadea mar-industria.
Escribe o teu comentario