O Camiño de Santiago, protagonista en Fitur tras un ano "record" de peregrinos
A Coruña e Sevilla asinaron un convenio de colaboración para a promoción de ambas as cidades e o intercambio de fluxo turístico.
O Camiño de Santiago foi este mércores "un dos grandes protagonistas" da caseta de Galicia en Fitur, ata o punto de que, tras un ano "record" de peregrinos, actuou como "carta de presentación e elemento diferenciador" da oferta turística da comunidade.
Diso deu conta a Xunta a través dun comunicado relativo á participación da directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, na Feira Internacional de Turismo que acolle Madrid ata o domingo.
Entre as 15 presentacións "dos principais destinos" de Galicia tamén destacaron as celebracións da Semana Santa en Viveiro e Ferrol, ambas as de Interese Turístico Internacional.
"Visitar Galicia en Semana Santa convértese nunha experiencia única que non deixa a ninguén indiferente", proclamou Castro tras destacar a "atípica diversidade de representacións relixiosas" de Viveiro e o gran tamaño das celebracións de Ferrol.
"TURISMO SUSTENTABLE"
En paralelo, a conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato, presentou o plan de promoción do patrimonio natural de Galicia, no que se definen 17 espazos.
Respecto diso, considerou "un acerto" presentar este documento este ano, o mesmo que Europa declarou como 'Ano internacional do turismo sustentable para o desenvolvemento'.
CONVENIO ENTRE A CORUÑA E SEVILLA
O alcalde da Coruña, Xulio Ferreiro, e o seu homólogo de Sevilla, Juan Espadas, asinaron, no marco da Feira Internacional de Turismo (Fitur), un convenio de colaboración para a promoción de ambas as cidades e o incremento do fluxo turístico, segundo informa o Consistorio coruñés.
Entre outras actuacións, levarán a cabo talleres de traballo con profesionais do sector turístico tendo en conta "a conexión directa por avión de ambas as cidades", sinalan nun comunicado.
O convenio establécense as liñas xerais de colaboración entre Turismo da Coruña e Turismo de Sevilla "para o desenvolvemento de posicionamentos de marca e imaxe dos destinos combinados".
Segundo o rexedor coruñés, Xulio Ferreiro, trátase de accións que se poñerán en marcha no marco deste acordo e que estarán dirixidas a "potenciar o incremento de novos e novas turistas en ambas as poboacións".
Tamén se realizará un traballo de divulgación e promoción da conexión aérea entre ambos os destinos e accións promocionais de oferta gastronómica propia a través da marca 'Saborea España', plataforma da que forman parte ambos os concellos.
Escribe o teu comentario