"A viaxe en AVE Vigo - Madrid en AVE levará unha hora máis que en media distancia", advirte o Eixo
As cifras de Renfe non cadran. Se suman os horarios das diferentes etapas, a viaxe Vigo-Madrid suma 3 horas e 5 minutos; pero Renfe fala de 3 horas e 56 minutos, argumenta Vázquez Mao.
Lugo volve ser a cincenta dos horarios, pois o tren tardará menos en chegar de Madrid a Ourense que de Ourense a Lugo, porque a vía non está electrificada.
As cifras de Renfe non cadran. Se suman os horarios das diferentes etapas, a viaxe Vigo-Madrid suma 3 horas e 5 minutos; pero Renfe fala de 3 horas e 56 minutos, argumenta Vázquez Mao.
Lugo volve ser a cincenta dos horarios, pois o tren tardará menos en chegar de Madrid a Ourense que de Ourense a Lugo, porque a vía non está electrificada.
Vázquez Mao / arquivo TVG
INCOHERENCIA DOS TEMPOS
Así, o Eixo sinala que, con respecto aos tempos no que queda de 2021 non hai "nada que engadir", debido a que son os tempos que corresponden aos trens tipo Alvia. "O preocupante da información, e que non encaixa, son os tempos anunciados para o próximo verán, nos que se dá por sentado que as viaxes xa serán cubertos polo talgo Avril", apuntou Vázquez Mao.Segundo lembrou, Renfe anunciou que se reduciría a viaxe Vigo-Madrid en 20 minutos, con todo, teniendo en cuenta os tempos de viaxe previstos para o ano que vén e os tempos actuais desas viaxes, dáse a circunstancia de que en 2022, no canto de aforrarse tempo, "a viaxe en AVE levará unha hora máis que en media distancia".
O tempo anunciado entre Vigo e Madrid é de 3 horas e 56 minutos, pero teniendo en cuenta o tempo actual de viaxe entre Vigo e Santiago (50 minutos), entre Santiago e Ourense (20 minutos), e entre Ourense e Madrid (1 hora e 55 minutos), o resultado tería que ser de pouco máis de 3 horas, 3 horas e 5 minutos, e non de case 4.
DÉFICIT PARA LUGO
Segundo os cálculos do Eixo, o Lugo-Ourense en AVE tardará 2 horas e 50 minutos para percorrer 100 quilómetros, é dicir, "que o Alvia tardará máis en percorrer os 100 quilómetros que hai entre Ourense e Lugo que os 500 que hai entre Ourense e Madrid, porque é evidente que non será AVE o que chegue a Lugo ata a electrificación do Alvia prevista para 2023-2024".Para Vázquez Mao "é evidente que os tempos non encaixan" se se está falando de alta velocidade e de trens Avril, "salvo que o ano que vén preténdase seguir cubrindo o resto de Galicia con Alvia e o Avril só circule ata Ourense".
Por iso, o secretario xeral do Eixo pediu ao presidente de Renfe que aclare esas informacións e se hai "unha contradición" entre o que se anunciou por parte de Renfe e o que anuncia a ministra de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana, Raquel Sánchez.
Escribe o teu comentario