Twitter recoñece que beneficia aos medios de comunicación de dereitas pero non sabe porqué


O poder dos algoritmos sobre a discusión pública é cada vez maior e máis opaco. Por exemplo, Twitter acaba de admitir que o seu algoritmo favorece á prensa de dereitas en case todos os países europeos estudados en unha investigación interna Algorithmic Amplification of Politics on Twitter  Con todo, recoñece que non sabe os motivos, aínda que promete analizar as "hipóteses".




|

O poder dos algoritmos sobre a discusión pública é cada vez maior e máis opaco. Por exemplo, Twitter acaba de admitir que o seu algoritmo favorece á prensa de dereitas en case todos os países europeos estudados en unha investigación interna Algorithmic Amplification of Politics on Twitter  Con todo, recoñece que non sabe os motivos, aínda que promete analizar as "hipóteses".


Jack Dorsey, cofundador e CEO de Twitter

Jack Dorsey,   CEO de Twitter /EP



O algoritmo de recomendación de Twitter contribúe á amplificación de contido político máis dereitista, o que ocorre tanto coas contas de políticos como de medios de comunicación, segundo despréndese da última análise da compañía.   


 A compañía explica que na vista da 'cronoloxía' pódese elixir entre unha vista en orde cronolóxica inversa ou unha vista ordenada polo algoritmo. Neste segundo caso, os usuarios ven 'tuits' das contas que seguen pero tamén contido que pode interesarlle en base ás súas interaccións frecuentes.   




Para Twitter, o que o usuario ve na súa 'cronoloxía' pódese describir como "unha función de como interactúa co sistema algorítmico", indican desde Twitter. Precisamente, no seu novo estudo analizou se o algoritmo de recomendacións amplifica o contido político.   


E para iso, centrouse nos 'tuits' compartidos por políticos electos de sete países (España, Canadá, Francia, Alemaña, Xapón, Reino Unido e Estados Unidos), que representan "só unha pequena parte do contido político na plataforma", e nos compartidos por medios de comunicación.    


Na súa análise, que compara a amplificación política nas dúas vistas da 'cronoloxía', tamén se centrou en determinar se hai uns grupos políticos, ou mesmo medios de comunicación, que teñen maior amplificación que outros. 


E fíxoo entre l 1 de abril ao 15 de agosto de 2020 con millóns de tuits das contas xestionadas polos políticos electos dos sete países.    


Os resultados obtidos mostran que hai unha amplificación na vista da 'cronoloxía' xerada polo algoritmo, independentemente do grupo ao que pertenza o político ou se está ou non no poder. En seis dos países analizados (todos menos Alemaña), a amplificación foi maior nos 'tuits' compartidos por contas da dereita política cando se estudan como grupo.    


A amplificación tamén é maior en lvos medios de comunicación situados á dereita do espectro político na vista algorítmica, en comparación cos medios de comunicación da esquerda.    


"En xeral estamos a observar unha amplificación política comparativamente máis dereitista do contido dos políticos electos en Twitter"


"Neste estudo identificamos o que está a suceder: certo contido político se amplifica na plataforma", destaca Twitter nun comunicado publicado no seu blogue oficial. O grupo de 'Ética, transparencia e responsabilidade da aprendizaxe automática' (Meta, polas súas siglas en inglés) debe aínda determinan por que ocorren os patróns observados, que dependen das interaccións entre as persoas e a plataforma.


"Esperamos que ao compartir esta análise, podamos axudar a iniciar unha conversación produtiva coa comunidade de investigación en xeral para examinar varias hipóteses de por que en xeral estamos a observar unha amplificación política comparativamente máis dereitista do contido dos políticos electos en Twitter", conclúen desde a compañía.


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE