​A fusión de PSA e Chrysler dá ás á planta de Vigo tras un 2020 cunha produción próxima ás 500.000 unidades

|

Coa alianza entre PSA e FIAT – Chrysler nace Stellantis, o cuarto maior grupo automobilístico do mercado.


O proxecto recibiu o visto e prace dos accionistas, polo que cobra forma o conglomerado que pasará a contar con capital francés e ítalo-estadounidense. Aínda non transcenderon as datas para formalizar o acordo, pero espérase que sexa nos próximos días e que empezo a cotizar en bolsa o 18 de xaneiro.


Liña de montaxe na planta de PSA Peugeot Citroën en Vigo (Pontevedra).



Carlos Tavares, presidente de PSA, admitiu que a compañía estaba “lista” para a fusión, que xa conta coa aprobación da Comisión Europea, e os novos retos que supón ter baixo un mesmo paraugas asinas como Citroën, Maserati, Peugeot, Alfa Romeo, Opel ou Jeep.


A promesa central desta unión é o aforro de custos, que cifran en 5.000 millóns, sen ter que recorrer nin ao peche de plantas nin á redución de persoais, unha posibilidade que se cerneu sobre factorías como a de Vigo por mor da crise do coronavirus, a pesar de que neste tempo a produción da planta viguesa roldou as 497.000 unidades, un 22% máis que o curso pasado a pesar dos dous meses de parón polo confinamento.


BOA SAÚDE NA PLANTA DE VIGO?

Sen ir máis lonxe, esta semana reactivouse a actividade na factoría olívica tras o parón do Nadal. Este ano promete ser outro punto de inflexión na fábrica, xa que neste 2021 comeza a fabricación do primeiro vehículo híbrido, ademais de traballar nas furgonetas eléctricas, un apartado no que a planta viguesa atópase á cabeza. Estas previsións fixeron que se reactiven os catro quendas na factoría para este xaneiro e no horizonte inmediato non se expoñen novos ERTE.


De feito, este 2021 promete ser o ano do salto definitivo na carreira da fábrica á produción de vehículos eléctricos, tal e como marca a folla de roteiro da compañía, cunha aposta decidida por esta clase de transportes. Este aspecto foi fundamental para aventurar as intencións da compañía coa planta de Vigo, xa que por mor da crise sanitaria e económica as políticas do Goberno de Francia facían pensar no fin da deslocalización das grandes casas automobilísticas do país galo, que se verían forzadas a pechar as súas factorías nos países veciños.


Con todo, lonxe de poñer fin á histórica planta viguesa, o Grupo PSA Peugeot Citroën impulsou melloras na fábrica coa implantación de sistemas de transporte automatizado, mecanismos de robotización e controis de calidade mediante visión artificial. Así, con este paso adiante cara á Factoría 4.0, o conglomerado mantén a súa intención de apostar por Galicia, algo que cristalizará nun investimento total de 145 millóns de euros.


UN MERCADO INCERTO

A realidade no mercado é, pola contra, moito menos alentadora. Este ano as matriculacións caeron consecuencia da crise económica. Neste sentido Ignacio Bo, director da planta do Grupo PSA Peugeot Citroën en Vigo, criticou recentemente ao Goberno de España pola subida na taxa de matriculación e polos plans postos en marcha para incentivar o consumo, o cales resultaron “ineficaces”.


Este ano a gran incógnita volverá ser o comercio e como a situación epidemiolóxica dalgúns países pode afectar as vendas, que se esborrallaron en España este 2020 que nos acaba de deixar.


Por exemplo, un peche das actividades non esenciais en países como Alemaña podería ter consecuencias inmediatas sobre a produción galega, xa que o país xermano é un dos principais clientes da industria, que acusa unha baixada das vendas de en torno ao 20% no caso de PSA, mentres que as asociacións de fabricantes elevan a cifra por encima do 30% a nivel nacional e do 24% só en Galicia, pese ao lixeiro repunte experimentado en decembro, beneficiado polas subidas de impostos que comezaron a aplicarse o 1 de xaneiro e que obrigou en moitos casos para adiantar as compras.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress