"Parece un neno aforcándose", a campaña da volta ao cole do Corte Inglés suscita miles de críticas
Como se pode ver na fotografía, os grandes almacéns publicaron unha imaxe cun neno subido a unha cadeira e cos pés torcidos.
Ducias de 'memes' convértense en virales ao fio da polémica publicidade dos grandes almacéns, que mostra os pés dun escolar saltando dunha cadeira xusto cando aumenta a polémica sobre se é seguro abrir os colexios debido aos rebrotes do coronavirus.
El Corte Inglés segue sen levantar cabeza desde que chegou a pandemia do Covid-19. Hai uns meses explicámosvos que os clientes da tenda online da empresa estaban bastante decepcionados co trato recibido, e hoxe a empresa revolucionou as redes sociais coa súa campaña para a volta ao cole.
Como se pode ver na fotografía, os grandes almacéns publicaron unha imaxe cun neno subido a unha cadeira e cos pés torcidos. Esta imaxe foi un dos temas máis comentados en Twitter durante a mañá deste martes, e é que parece sorprendente que ningún membro do equipo de publicidade da empresa chegase á conclusión de que "parece un neno aforcado", tal e como comentaron nas redes sociais.
A continuación, deixámosvos as mellores reaccións á campaña ...
Escribe o teu comentario