Así son as novas normas das tendas de Ikea, que xa reabre na Coruña
A compañía sueca cancela o ERTE para o seu persoal e lanza novas normas nas súas tendas, como o fin da súa emblemática bolsa amarela e controis de temperatura
A compañía sueca cancela o ERTE para o seu persoal e lanza novas normas nas súas tendas, como o fin da súa emblemática bolsa amarela e controis de temperatura
Ikea iniciou a reapertura de forma graduada dalgunhas das súas tendas en España, concretamente, das localizadas en zonas que pasan á Fase 2, e cancelou o Expediente de Regulación de Emprego Temporal (ERTE) pola crise do coronavirus, reincorporando á totalidade do seu persoal a pesar de non estar 100% operativa, segundo informou a multinacional sueca nun comunicado.
En concreto, os establecementos abertos son os localizados na Coruña, Asturias, Barakaldo, Xerez, Murcia, Sevilla, Zaragoza, así como o punto de entrega de Pamplona.
FIN DO ERTE
A multinacional sueca ademais confirmou que, a pesar de non atoparse aínda operativa ao 100%, cancelou do Expediente de Regulación Temporal de Emprego para a totalidade do seu persoal, que afectaba a 8.725 empregados.
"Aínda que as nosas tendas non estean 100% operativas, temos claro que debemos actuar para coidar das persoas, dos nosos compañeiros e as súas familias e protexer o noso negocio. Con esta situación necesitamos máis que nunca aos nosos traballadores. Neste tempo, en poucas semanas, démoslle unha volta a aspectos que ata o de agora nos parecía imposible cambiar. Demostramos que somos capaces de adaptarnos e de atopar solucións novas e só grazas a todos eles é posible", sinalou a directora xeral de Ikea en España, Petra Axdorff.
Ikea lembrou que o ERTE, xurdido da necesidade tras asumir con total responsabilidade o peche de todas as súas tendas físicas de acordo co plan das autoridades, comportou un plan de medidas laborais para protexer aos empregados e o negocio.
SEN DESPEDIMENTOS
Desta forma, asumiuse o compromiso de non realizar ningún despedimento e de complementar o seu soldo ata a práctica totalidade, de modo que non se visen resentidos nas súas obrigacións e necesidades persoais e do día a día. Tamén se traballou en oun sistema de anticipos para compensar hipotéticos atrasos no pago de parte do SEPE e activouse un sistema de atención personalizada para todos aqueles que tivesen dúbidas ou consultas relacionadas con iso.
A compañía asinou ademais, aplicable ao que resta de 2020, un acordo de adaptación de xornada dentro do acordo horario, que foi aprobado por unanimidade polo comité intercentros e que establece entre outras medidas: adaptacións horarias e cambios de horario ou quenda na planificación entregada; a solicitude de redución de xornada temporal sen necesidade de xustificar a causa, mesmo sen redución salarial sempre que sexa recuperada antes do fin de marzo de 2021; excedencias temporais e extraordinarias con reserva de posto de traballo ou permiso retribuído recuperable dun mínimo de dous días e un máximo de 15 días.
Doutra banda, acordouse cos sindicatos que o período de ERTE non afecta as vacacións anuais dentro do calendario anual e que as vacacións xa planificadas e comunicadas serán inamovibles salvo mutuo acordo entre as partes.
"Non existe certeza a día de hoxe de cando poderemos seguir abrindo as nosas tendas e as que abren hoxe, fano con aforos restrinxidos, de maneira progresiva, graduada e asimétrica, en liña coas directrices oficiais. Estamos preparados para abrir a totalidade de todas as nosas tendas e con esta saída do ERTE para o 100% do persoal, concluímos unha etapa e recuperamos a normalidade polo menos no que ao ámbito laboral refírese", subliñou Axdorff.
DESAPARECE A 'BOLSA AMARELA'
Para a volta "blindada" á actualidade, Ikea deseñou unha serie de medidas de protección para o que reforzou os protocolos de limpeza e desinfección de superficies e elementos de todas as áreas das tendas, con especial atención a puntos 'quentes' como ascensores, aseos ou carros de compra.
Ademais, os traballadores someteranse a controis de temperatura tanto aos empregados das tendas como aos condutores dos camións á entrada aos almacéns, que se acompaña dun cuestionario específico sobre posibles situacións de risco.
Desaparece a súa tradicional 'bolsa amarela' e os clientes realizarán as súas compras mediante carriños ou a 'bolsa azul', que despois levarán a casa.
Garántese o mantemento dunha distancia mínima de seguridade de dous metros entre empregados, mesmo con marcas que delimitan os espazos en chans, asentos e demais elementos. Ademais, hai un estrito control de aforo, que se limitará ao 40% sempre en base ao recomendado polas autoridades.
Para protexer aos traballadores instalaranse pantallas de protección nas caixas rexistradoras, nos puntos de atención ao cliente e nas áreas de planificación, e solicítase aos clientes que preferentemente realicen os seus pagos con tarxeta, así como que, na medida do posible, procuren tocar só aqueles artigos que teñan intención de comprar.
COMO PROBAR UN COLCHÓN EN IKEA?
A multinacional deseñou un protocolo específico para a proba por parte dos clientes de artigos como colchóns, almofadas ou camas, dentro do cal se establece o uso de protectores especiais e produtos desinfectantes.
"Foron tempos difíciles, de incerteza e de adaptación forzosa a unha situación sen precedentes que afectou á vida de millóns de familias, amigos, compañeiros e a toda unha sociedade. Temos claro que esta crise vai supoñer un incremento dos valores e da humanidade e nós queremos estar presentes e colaborar neste sentido. Hoxe todos somos máis solidarios, colaborativos e flexibles", indicou Axdorff.
MÁIS VENDAS POR INTERNET
A multinacional sueca ha lembrado que durante o confinamento mantivo activa a súa tenda 'online', habendo mesmo reconvertido as súas tendas en centros temporais de loxística para poder dar resposta á demanda, e hase reinventado cun novo servizo de venda telefónica nacido entre a necesidade do confinamento.
Ikea confiá en estar activa ao 100% tan pronto sexa posible e ve un futuro próximo no que apostar por formatos como os puntos de recollida, Ikea Deseña ou o servizo Click&Collect.
Escribe o teu comentario