Francia pon en perigo a continuidade de PSA Citroën Vigo co seu plan de rescate

|

O Goberno de Francia puxo contra as cordas ás casas de coches francesas: se desexan acceder a axudas públicas terán que poñer fin á deslocalización das súas plantas fose do país galo. 


Isto afecta a diversas casas automobilísticas francesas, especialmente a Citröen e Renault, con importantes factorías en España, como o caso de Vigo.


Liña de montaxe na planta de PSA Peugeot Citroën en Vigo (Pontevedra).


Coa escusa da crise provocada polo coronavirus, no Palacio do Elíseo puxeron en marcha a maquinaria para tentar encaixar o golpe que provocará a crise económica no país. Unha das medidas anunciadas polo ministro de Economía e Finanzas, Bruno Lle Marie, é poñer freo a unha das políticas industriais que levan perseguindo desde o Goberno francés desde hai moitos anos: a deslocalización das actividades produtivas.


O FIN DA DESLOCALIZACIÓN?

Nunha conversación con BFM Business, Lle Marie puxo condicións ás axudas ás que poderán acceder as empresas automobilísticas para poder facer fronte ás perdas causadas pola crise, xa que neste tempo a venda de vehículos caeu de forma tan lóxica como alarmante. Unha das “contrapartidas” para conceder esas axudas é a repatriación da produción.


Unha produción que se globalizou neste século, especialmente despois da crise económica de 2008, xa que PSA conta con fábricas en distintos países como Marrocos ou Portugal, onde se fabrican algúns dos modelos máis vendidos da compañía.  


“A industria automobilística francesa hase deslocalizado demasiado e debe botarse atrás”, subliñou o ministro. “Está en xogo a nosa industria do automóbil”, lembrou Lle Marie, á vez que puxo sobre a mesa o millón de empregos en Francia vinculados a esta industria. Unha advertencia da que xa estaban ao tanto as empresas, que levan tempo tenteando os movementos do Goberno de Francia neste terreo.


FRANCIA, ACCIONISTA DE PSA

Agora, as grandes casas francesas sopesan os proles e contras de volver a casa e aceptar as prerrogativas impostas por Macron. Nesta liña, o Grupo Renault, con factorías en Palencia ou Valladolid, teríao especialmente complicado, xa que o 15% do accionariado da empresa é propiedade do estado galo.


Pola súa banda, o accionariado de PSA tamén depende en parte do Goberno de Francia: un 6% das súas accións pertencen ao Estado. Con todo, a actualidade en PSA vira ao redor de o seu acordo de fusión co conglomerado FCA, pendente de que a Unión Europea analice o acordo.


Con todo, e a pesar do anuncio do Goberno de Macron, este cambio de modelo non sería nada fácil. Primeiro porque o peche das factorías provocaría tensións entre os distintos gobernos implicados, como o español só as plantas de PSA en España dan emprego a máis de 13.000 persoas- ou o alemán, que tamén conta con fábricas das marcas francesas.


Ademais, a competitividade que ofrecen outros países ás empresas xoga en contra de Francia, que xogará todas as súas cartas ao impulso de a fabricación de modelos eléctricos, a gran baza de Macron para recuperar a actividade no futuro e a aposta coa que pretenden forzar ás marcas para producir os seus coches eléctricos en Francia. 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress