​Naturgy reabre as súas tendas en Galicia para a atención ao cliente sen necesidade de cita previa

|

Os centros da enerxética en Galicia, ao entrar na fase 1, non necesitarán rexistrar citas previas para prestar o servizo, aínda que se extremarán as medidas sanitarias como garantías para clientes e traballadores dos locais.


Tenda Interior



A reapertura de 22 tendas da compañía en Galicia significa un paso adiante no servizo que ata o de agora viña prestando a compañía de forma telemática. Ademais, as tendas supoñen asegurar a atención ao cliente nas catro provincias: nove tendas en Pontevedra, tres en Lugo e cinco na Coruña e Ourense.


Aínda que xa non se necesita cita previa en Galicia, desde a compañía habilitaron un “horario preferente” para a atención a maiores de 65 anos, para a que recomendan que sexan atendidos de 10:00 a 11:00 horas para maior seguridade.  


Hanse reconfigurado os espazos para garantir distancias de 2 metros tanto nas zonas de espera como nos postos de atención, primando sempre a seguridade, zonas sinalizadas mediante nova señalética instalada en chans e biombos”, informa Naturgy. Á súa vez, insiste no uso de máscaras por parte dos clientes e lembra que os espazos da enerxética contan con xel hidroalcohólico e paneis informativos sobre as medidas de seguridade.


“Así mesmo implementouse un novo método de xestión de residuos baseado en dispositivos de pedal no que depositar equipos de protección ou material desechable. Os servizos de limpeza tamén se reforzaron en cada un dos centros”, advirte a nota da empresa.


DIXITALIZACIÓN

O director de Clientes e Mercados de Naturgy, José Luis Gil, comenta que “a apertura das tendas Naturgy supón a mostra do noso continuo traballo ao servizo da sociedade, consciente de que non todos os cidadáns acceden facilmente ao comercio e atención online nos esmeramos en recuperar a normalidade para poder atender presencialmente, sempre cumprindo coas necesarias medidas de protección e seguridade que preserven a saúde de todos e, á vez, garantan aos poucos a volta da actividade comercial”.



A instalación de caldeiras e operacións de mantemento preventivo tamén se renovarán a partir deste luns. Con todo, e aínda que a actividade normal recupérese de forma paulatina, a aposta de Naturgy é pola dixitalización. “O tráfico dixital incrementouse un 35%, as contratacións a través de canles dixitais aumentaron un 63% e a atención dixital unha 30% fronte ao mesmo período de 2019, consecuencia do posicionamento e a calidade dixital que a compañía impulsou”. 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress