As notificacións para traballadores temporais e interinos de la Xunta xa non serán por correo postal
O persoal interino e temporal do corpo de funcionarios da Administración autonómica recibirá unha notificación electrónica ou 'sms' cando sexan chamados para a cobertura dunha praza vacante ou para unha substitución.
Deste xeito, a vía que se utilizaba ata agora, o correo postal, queda relegado para dar paso ás notificacións electrónicas e telefónicas con "acuse de recibo", que ofrecen "as mesmas garantías", que o anterior sistema, segundo comentou o presidente galego, Alberto Núñez Feijóo.
Fíxoo tras a reunión do seu goberno na que se deu luz verde á medida, coa que a Consellería de Facenda deixará de enviar anualmente 12.000 citacións persoais ao persoal sen praza que se atopa nas listas dos corpos de funcionarios de la Xunta.
Ademais, o decreto que regula este cambio tamén inclúe que a Administración galega poderá empregar o correo electrónico para realizar chamamentos. En todo caso, a Xunta seguirá realizando chamadas de carácter urxente a través do teléfono.
Escribe o teu comentario