Inditex e Tinder fusionan ligar e a moda
A compañía téxtil e a aplicación líder para ligar alcanzaron un acordo de colaboración.
A compañía téxtil e a aplicación líder para ligar alcanzaron un acordo de colaboración.
O amor non se compra nin se vende…ou si? Inditex e Tinder alcanzaron un acordo comercial para que Stradivarius, unha das marcas do xigante téxtil, luza o logo e slogans da app de citas, a primeira que a empresa con máis de 50 millóns de usuarios na rede “fai cunha marca de moda internacional”.
As camisetas xa están á venda na web da marca e, xunto co logo de Tinder, saen mensaxes como “You looked taller on Tinder” (‘Parecías máis alto en Tinder’).
Con todo, non é a única baza da firma, xa que o acordo inclúe a campaña ‘Unforgettable Match’ para que os usuarios da aplicación suban vídeos a Instagram onde conten os seus encontros de Tinder “máis memorables”, con prazo ata o 9 de febreiro para participar nun viaxe de dúas persoas a Londres en doe asistirán á festa de Stradivarius en Oxford Street.
Escribe o teu comentario