Galicia é a quinta comunidade con máis alumnos superdotados, con 1.590

|

Estudo, estudar, estudante, estudantes, clase, clases, aula, aulas, alumno


Galicia contaba no curso 2016-2017 cun total de 1.590 alumnos con altas capacidades intelectuais en ensinos non universitarios, segundo datos do Ministerio de Educación e Formación Profesional.


Deste xeito, ocupa o quinto lugar entre comunidades con máis alumnos superdotados. Andalucía concentraba o maior número, con 11.582, seguida da Región de Murcia, con 3.698, a Comunidad de Madrid, con 2.190, e Canarias, con 2.122. Na Comunidade galega había 1.056 de sexo masculino e 534, feminino.


Un total de 27.133 dos alumnos matriculados durante o curso 2016-2017 nos ensinos non universitarios de España tiñan altas capacidades intelectuais, un 0,3% de total de estudantes.


A gran maioría destes alumnos superdotados cursaban Educación Primaria (13.934) ou Secundaria (9.536), mentres en Bacharelato contabilizáronse 3.321 mozos con alta capacidade intelectual, como revela a última edición das estatísticas de alumnado con necesidade específica de apoio educativo.


Os 27.133 alumnos con altas capacidades intelectuais forman parte de os 567.339 estudantes con necesidade específica de apoio educativo que recibiron unha atención educativa diferente á ordinaria durante o curso 2016-2017.


En total, o 7,1% do alumnado en ensinos non universitarios recibe unha atención educativa diferente á ordinaria debido a necesidades educativas especiais, a dificultades específicas de aprendizaxe, ás súas altas capacidades intelectuais, a incorporarse tarde ao sistema educativo español ou a condicións persoais ou de historia escolar, concreta o Ministerio de Educación e Formación Profesional.


Entre os alumnos con apoio educativo, 217.416 recibírono por necesidades educativas especiais asociadas a discapacidade ou trastorno grave, 16.025 por integración tardía no sistema educativo e 306.765 por outros motivos, entre eles, os trastornos da aprendizaxe, os da linguaxe e a comunicación, e a desvantaxe socioeducativa.


NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS

Os alumnos con necesidades educativas especiais asociadas a unha discapacidade ou un trastorno grave ascenderon a 217.275 durante o curso 2016-2017. Deles, o 83,5% atópase integrado en clases ordinarias e o 16,5% está en unidades ou centros específicos.


As maiores porcentaxes de integración danse nos trastornos graves de conduta ou personalidade, con un 96,9%, e nas discapacidades sensoriais (visual, 96,0%, e auditiva, 94,4%). O alumnado con plurideficiencia é o que ten o nivel de integración máis baixo, cun 41,7%.


En termos relativos, tendo en conta o total de estudantes matriculados nos diferentes ensinos, o 2,7% do alumnado recibe apoio por presentar este tipo de necesidades educativas.


Se se considera unicamente a aqueles integrados en ensinos ordinarios, representarían o 2,3%, cifra que se eleva ao 3% en Educación Primaria e ao 3,1% na ESO. Con todo, o peso máis significativo atópase na FP Básica cun 6,0%, sendo moi reducido en Bacharelato (0,6%) e Ciclos Formativos de FP de Grao Superior (0,3%).


Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress