Operadora galega desconecta aos seus clientes e promete reconectarlos cunha empresa que non está registradada
A operadora virtual coruñesa Ocean's Network deixou sen servizo a moitos dos seus clientes, moitos deles galegos que viven no rural. Telefónica -quen lle proporcionaba conexión 4g, ADSL e fibra- cortou as liñas a Ocean's tras recibir autorización da Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia . O ente regulador resolveu esta semana a favor de Telefónica un recurso por "a falta de pagamento reiterada dos servizos almacenistas".
A operadora virtual coruñesa Ocean's Network deixou sen servizo a moitos dos seus clientes, moitos deles galegos que viven no rural. Telefónica -quen lle proporcionaba conexión 4g, ADSL e fibra- cortou as liñas a Ocean's tras recibir autorización de a Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia . O ente regulador resolveu esta semana a favor de Telefónica un recurso por "falta de pagamento reiterada dos servizos maioristas".
Ante o corte, Ocean's reaccionou cun comunicado no que aseguraba que "Ocean’s Network chegou nas últimas horas a un acordo coa empresa de telecomunicacións Wialink que garante os servizos aos seus clientes". Previamente informase nas redes sociais que eses cortes eran simples problemas técnicos que sufrían outros operadoras. No comunicado posterior, recoñeceu os problemas con Telefónica: "Esta alianza chega tras o corte de subministración de ADSL e fibra óptica que padeceu Ocean’s Network por parte do seu provedor, a pesar dos intentos de ambas as compañías por chegar a un acordo."
Segundo comprobou Galiciapress no Rexistro Mercantil, por agora non hai ningunha compañía inscrita como Wialink. A súa suposta páxina web está en construción e o dominio foi rexistrado o 23 de maio deste ano.
Mentres, os clientes, desesperados, alagan as redes sociais coas súas queixas. Velaquí uns exemplos de entre moitos:
Hoxe vén o técnico do meu novo operador de fibra óptica. Doutra banda tarde a vida en contactar Con 1770 para darme de baixa e resulta que hai que enviar un correo a legal@oceans.com ou a documentación@oceans.com
— Xescu Jorba (@Xescu85) 22 de xuño de 2018
Se non recivo resposta seguinte paso burofax
Tres días sen servizo e que cando chamas díganche que é unha avaría (sendo mentira) é inaceptable. Un saúdo dun novo cliente doutra operadora.
— Victor Prieto Tomei (@v_prieto) 21 de xuño de 2018
Galiciapress contactou coa empresa galega para ofrecer a súa versión do sucedido. Fontes oficiais que agora mesmo -ultima hora da mañá do luns- os seus clientes non teñen servizo pero que esperan que ao longo do día de hoxe venres restablézase completamente, pois esta é a súa "máxima prioridade".
Sobre o corte, que empezou o martes, culpan a Telefónica. Aseguran que mantiveron reunións coa multinacional e chegaron a un acordo para evitar a desconexión. Foi o martes, cando "sorprendentemente e de forma unilateral", decatáronse de que Telefónica deixara sen servizo a Ocean's. A compañía galega insiste, en todo caso, que o novo acordo con Wia Link permitiralles saír do problema
Quen é Wia Link, pois non aparece no rexistro mercantil e a seu ténue presencia web é moi recente? Galiciapress formulou esta pregunta ao departamento de comunciación de Ocean's, que por agora informa de que se trata dunha "star-up lanzada por un fondo de investimento" pero non quixo concretar se é unha empresa española ou foránea, argumentando que unha vez superada a "crise" daranse máis detalles.
Escribe o teu comentario