A FEMP e OSUR apostan por preguntar aos cidadáns a súa valoración sobre os servizos públicos

|

FEMP OSUR caamau00f1ou 17062018

Unha enquisa para medir a satisfacción cos servizos públicos.


O Presidente da FEMP, Abel Caballero, e o de o Observatorio dos Servizos Urbanos (OSUR), Ramón Tamames, sentaron as bases para poñer en marcha unha nova edición do Barómetro de Satisfacción de Servizos Urbanos, enquisa de carácter anual centrada en medir os índices de satisfacción e a evolución da valoración cidadá, no seu rol de contribuíntes e usuarios, dos servizos públicos municipais no noso país. 


A primeira enquisa foi levada a cabo por IPSOS, o pasado mes de xullo de 2017, baixo a dirección de OSUR.


Acompañado por Francisco Caamaño, vicepresidente de OSUR, catedrático de Dereito Constitucional e ex ministro de Xustiza, e por Ramiro Aurín, director xeral de OSUR e de AESP, Ramón Tamames e Abel Caballero reuníronse para analizar os resultados da pasada edición, cuxo éxito se reflectiu na gran acollida desta enquisa por parte dos Concellos, entidades públicas e xestores de servizos.


Para Abel Caballero "esta enquisa demostra que o nivel xeral dos servizos públicos dos Concellos é moi bo e que a calidade de vida, segundo os enquisados, é moi elevada".


Caballero, que destacou que os datos do primeiro barómetro indicasen que os Concellos de España non só xestionan ben as costas públicas senón que son capaces de xestionar servizos de calidade, propuxo que se amplíe o número de cidades no que se realicen as entrevistas, incluíndo cidades ademais das capitais de provincia, así como que se inclúan novas variables como o deporte ou os servizos sociais.


Neste sentido o Presidente da FEMP propoñerá na próxima reunión da Xunta de Goberno da Federación que todas as forzas políticas representadas nela compartan e suxiran estes novos escenarios para a enquisa.


Pola súa banda, Ramón Tamames, presidente de OSUR, afirmou que "para os Gobernos Locais é de gran utilidade contar cun recurso que permite coñecer, como noutros países, a calidade dos servizos desde a perspectiva dos usuarios. Neste sentido, o barómetro de OSUR converteuse nunha ferramenta crave para mellorar os servizos públicos e a súa xestión".


Na súa vontade de colaboración coa FEMP, OSUR puxo a disposición da Federación o Barómetro co obxectivo de compartir a información do mesmo, así como de convidarlle a realizar as súas achegas e a colaborar na definición e o desenvolvemento da próxima edición.


Para Francisco Caamaño, "OSUR só quere ofrecer máis información a quen debe decidir sobre os servizos públicos. Non estamos nin a favor nin en contra da xestión directa ou indirecta dos servizos públicos. Pero consideramos, como a gran maioría dos usuarios dos servizos públicos, que esa decisión debe ter por principal referente a calidade e continuidade do servizo polo que esa decisión debe adoptarse de forma transparente, motivada e responsable".


Pola súa banda, Ramiro Aurín, director xeral de OSUR, comentou que, "OSUR está a desenvolver novos indicadores de desempeño e de xestión para poder comparar a calidade e eficiencia do servizo dos distintos operadores e axudar aos concellos nas súas valoracións".



Noticia orixinal publicada en catalunyapress.es

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




Non está permitido verter comentarios contrarios á lei. Nos reservamos o dereito a eliminar os comentarios que consideremos fora de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Condicións de uso Consello editorial
Powered by Bigpress