​Marqués de Vizhoja, exemplo de como abrir novos mercados

As Adegas Marqués de Vizhoja son un dos referentes do sector vitivinícola galego. Son un exemplo tamén da aposta dos produtores de Albariño por novas estratexias de márketing para abrir novos nichos de mercado e conquistar ao turista e ao público estranxeiro. Falamos cun dos propietarios.


|

As Adegas Marqués de Vizhoja son un dos referentes do sector vitivinícola galego. Son un exemplo tamén da aposta dos produtores de Albariño por novas estratexias de márketing para abrir  nichos de mercado e conquistar ao turista e ao público estranxeiro. Falamos cun dos propietarios.


O seu campo base é Finca A Moreira, en Arbo, 38 hectáreas de viñedos propios de onde sae Torre A Moreira, o seu albariño “máis puro”. Un apreciado viño que, ademais, foi un dos primeiros en poder comprarse con etiqueta impresa en braille. “A etiquetaxe en braille foi para nós un modo de expresar a nosa responsabilidade coa sociedade,  ofrecer información de produto adaptada a persoas con discapacidade foi un valor engadido”, explícanos Jorge Peláez, un dos dous irmáns á fronte do negocio familiar.




Outro das vías de negocio en marcha é o enoturismo. A finca conta co impresionante Pazo-Torre A Moreira, que vixía a fronteira con Portugal. Hai constancia de que dedicaba á elaboración de viño branco desde fai polo menos 200 anos.


Cada día son máis as adegas galegas que ofrecen paquetes que mesturan viño con turismo. Con todo, Vizhoja dispón da vantaxe desa herdanza histórica e dun contorna “contorna fantástico” con “valores engadidos” como o contacto coa natureza e a gastronomía da zona. Así, a empresa ofrece paquetes integrados que inclúen, por exemplo, visita á adega, degustación gastronómica nun restaurante local e acudir a atractivos turísticos como o próximo Balneario de Mondariz.


As últimas campañas de márketing buscan conquistar o público novo, por exemplo a través da imaxe dos luthiers de obxectos Toom Pak. Por que esta aposta innovadora nun sector, o do viño, que moitos asocian coa tradición e un público maior?


“Queriamos darlle un xiro á comunicación dunha adega. Somos unha marca activa, inquieta e buscamos sempre novos retos e é por iso, que desexamos transmitir devanditos valores en cada unha das pezas de comunicación. O viño é máis que o contido dunha botella, é historia, familia, é música... cando se está embotellando en adega o que escoitas é unha melodía: son das botellas, máquinas, caixas... e de aí saíu a campaña”, relata o copropietario.


A adega asegura que continuará con este tipo de estratexia de comunicación que pon o foco no viño pero tamén nas actividades asociadas ao seu consumo (o turismo, a comida, a música, etc.), presentada baixo a etiqueta #VizhojaExperience. Unha estratexia que persegue que “o cliente poida estar en contacto directamente coa marca nun enmarque inmellorable, buscamos que sentan parte da Familia Vizhoja”.


Na súa opinión, o mercado do viño ha de renovar a súa forma de presentarse porque “os novos consumidores demandan outro tipo de experiencias, produtos, contidos... e somos conscientes diso, así que debemos adaptarnos aos cambios de hábitos e consumo que se está dando actualmente no mercado”. Unha aposta por ”ser únicos e diferenciadores” que non ten porque interpretarse só como unha chiscadela ás novas xeracións porque “te podes sentir moza con 50 anos”.


Outra das vías de crecemento do viño galego nestes anos son as exportacións fóra de Europa. Peláez sinala que “Estados Unidos xunto con Porto Rico, durante moitos anos, foron en canto a exportacións os nosos mellores mercados exteriores e a día de hoxe ségueno sendo”.


Neste sentido, é evidente que ás adegas galegas non lles favorece os ventos de proteccionismo e guerra comercial que penden nos últimos meses entre a UE e os Estados Unidos de Donald Trump. Para o adegueiro hai que avanzar no sentido contrario porque “un acordo de libre comercio coa consecuente supresión de aranceis sería unha magnífica noticia xa que nos permitiría chegar á mesa dos potenciais consumidores a un menor prezo”.


Agora ben, matiza que “os beneficios que proporcionan estes acordos de libre comercio, en moitas ocasións, ven minguados por outro tipo de barreiras de entradas establecidas tanto polos distintos estados como polos gobernos locais do país que en moitos casos, dificultan o correcto posicionamento dos viños estranxeiros para poder así darlle unha maior visibilidade aos viños locais ou tamén aplicando réximes fiscais favorables para así poder acceder a mellores canles de venda”. 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE