Google presenta en España o seu novo servizo News Showcase, do que forma parte Galiciapress
Os xornalistas das propias cabeceiras serán os encargados de seleccionar os artigos que aparezan na plataforma
Google News Showcase chegou a España para mostrar as noticias de máis de 140 cabeceiras de 60 grupos diferentes, entre as que se atopa dentro do PRESSDIGITAL GROUP, GaliciaPress e CatalunyaPress.
Este novo servizo permitirá difundir noticias de actualidade mediante os servizos de Google News e Google Discover.
Esta iniciativa de Google ofrece noticias en liña baixo licenza para que os medios seleccionados poidan presentar os contidos actuais que máis interese poidan suscitar nun panel coa súa propia cabeceira e a súa logo.
Os encargados de seleccionar que contidos aparecerán nesta plataforma serán os propios xornalistas de cada medio, que enlazarán ao link da noticia cara ás súas páxinas webs respectivas.
Para entrar a esta plataforma, poderase facer mediante a web de Google News -na web ou nos dispositivos Android e iOS- e de Google Discover -en Android e iOS.
Estes 140 medios chegaron a un acordo independente con Google, o cal ditamina que a multinacional compensa economicamente ás cabeceiras polo número limitado dos contidos que xeren. Estes acordos económicos serán "o máis xustos e equitativos con cada editor" en función á súa contribución, segundo expón a compañía.
Un dos puntos máis importantes para que as informacións destáquense son que as historias sexan de calidade, relevantes e actuais, co fin de chegar a máis cidadáns. O que a compañía recalca é que non aceptarán a desinformación e que a remuneración non dependerá da cantidade de visitas que teña a noticia.
Desde a posta en marcha global de Google News Showcase en outubro do 2020, xa se adheriron 1.700 cabeceiras ao proxecto, relativos a países como Australia, Reino Unido, Xapón, Alemaña ou Italia, entre outros.
Esta plataforma volve a España despois de oito anos de inactividade.
"Identificar a desinformación e localizar as noticias de calidade é unha obrigación para protexer as democracias". Así de rotunda foi a directora xeral de Google España, Fuencisla Clemares, durante a presentación de Google News Showcase. A última iniciativa do buscador para licenciar contidos dos medios de comunicación.
O proxecto, que xa opera en 12 países e conta con máis de 1.700 editores asociados, chegou este xoves a España. Faio tras a derrogación do canon AEDE, o que permitiu a volta de Google News ao noso país, pero tamén que cada editor poida negociar de forma individual os seus dereitos.
Non só iso. Tamén permitiu que Google e os editores "traballemos de forma conxunta" para garantir unha información "fiable e diversa", destacou Clemares. Porque o obxectivo de News Showcase é a de ofrecer á audiencia unha inxente cantidade de fontes de noticias que lle permitan estar informado.
UNHA FERRAMENTA PARA OFRECER Os MELLORES CONTIDOS EDITORIAIS Aos LECTORES
Con News Showcase os editores poden ofrecer á audiencia do buscador (a través de News e de Discover) os mellores contidos que publicaron. Ademais este mecanismo que permite aos distintos medios asociados en España "atraer tráfico, poñer en valor páxinas web e profundar na relación coas audiencias e mellorar a súa sustentabilidade financeira", salientou a responsable de Google en España, Fuencisla Clemares, durante a presentación de Google News Showcase.
Clemares lembrou aos medios de comunicación que "para resolver retos hai que atender ás tendencias". Para iso pediu prestar atención ao que van facer os mozos "que son os consumidores do mañá para adaptarnos aos novos formatos".
Precisamente sobre o futuro do modelo de negocio da prensa, durante a presentación de Google News Showcase celebrouse unha mesa sobre os retos e oportunidades do negocio xornalístico na trasformación dixital.
Na mesma, a directora de produto de O ESPAÑOL, Verónica Milo, destacou que iniciativas como News Showcase son o camiño para seguir por parte da industria xornalística. Xunto a Milo atopábase tamén Alejandro Laso, director xeral do Confidencial, para quen agora mesmo os medios deben "poñer ao usuario no centro e ver como poden facer un xornalismo máis próximo e adaptativo".
Augusto González Pradillo, director de A Crónica de Guadalaxara, destacou que neste momento todos os medios están a evolucionar pero que "o importante é manter a credibilidade".
Pola súa banda, Miguel Madrid, CDO en Henneo, o máis importante agora é que estamos "a volver ás orixes e a un modelo de pago no que, ademais, estamos a achegarnos ao lector de novo".
A noticia foi publicada orixinalmente en Catalunyapress.
Escribe o teu comentario