Jude Law dá a benvida á tempada de outono-inverno na última campaña de Emidio Tucci
O Corte Inglés ha elixido ao intérprete britanico para vesitr a colección de Emidio Tucci.
Jude Law, recoñecido actor e produtor británico, gañador dun premio Bafta e nomeado en dúas ocasións ao Óscar, convértese no novo rostro de Emidio Tucci, a firma de moda masculina do Corte Inglés, para a tempada outono-inverno 2025. A campaña, rodada nas vangardistas Adegas Portia en Burgos, destaca pola súa combinación de sofisticación, modernidade e o carisma único do intérprete de películas como O Mago do Kremlin (2025) ou O Talento de Mr. Ripley (1999).
UN ESCENARIO DE VANGARDA
A elección de Adegas Portia, un edificio deseñado polo arquitecto británico Norman Foster en Gumiel de Izán, non é casual. Este espazo, inaugurado en 2007, achega unha atmosfera contemporánea que enmarca a nova colección de Emidio Tucci. Rodada durante tres días en setembro baixo a dirección de Albert Moya e coa fotografía de Jake Gabbay, a campaña inclúe pezas audiovisuais e gráficas que mostran a Law lucindo traxes xastre, chaquetas sport, pantalóns de pana e jerséis de cashmere.
Segundo o actor, estas pezas destacan polo seu “corte exquisito” e a súa “elegancia atemporal”. “Son pezas que realmente queres no teu armario, como manteiga sobre a pel”, afirmou Law en referencia aos jerséis de pescozo volto.A campaña, ideada polo equipo de Creatividade do Corte Inglés e producida en colaboración con Lee Films, conta tamén co deseño de son de Staubaudio e a fotografía de Pablo Sáez, con estilismos de Inés Iban.
As imaxes, dispoñibles desde o 7 de outubro en España e Portugal, reflicten a versatilidade da colección, que permite a Law interpretar diferentes facetas en cada toma. “A roupa ten un poder especial”, comentou o actor, coñecido polo seu estilo impecable e a súa presenza en listas dos homes mellor vestidos do mundo.
ELEGANCIA CON ACTITUDE
Jude Law, cuxa carreira abarca desde Gattaca (1997) até The Young Pope (2015), achega á campaña unha reflexión sobre a actuación e a actitude como eixos do seu traballo e estilo persoal. “A interpretación é unha mestura de instinto e coñecemento, pero a actitude éo todo”, sinalou.
Esta filosofía conecta cos valores de Emidio Tucci, unha marca que combina tradición e modernidade en pezas deseñadas para o home actual. Segundo Law, “o corte e os materiais destas pezas achegan unha elegancia que poucas marcas logran”.
A colaboración entre Law e Emidio Tucci redefine o concepto do gentleman británico, fusionando un estilo relaxado cunha sofisticación que resoa en Galicia, unha rexión cunha crecente sensibilidade cara á moda sostible e de calidade. A campaña non só presenta a colección, senón que tamén sitúa ao Corte Inglés como referente no sector, cunha mensaxe que transcende fronteiras e chega aos lectores galegos interesados en tendencias globais.
UNHA PONTE ENTRE MODA E CULTURA
A elección dunha icona como Jude Law reforza o compromiso de Emidio Tucci por asociar con figuras que encarnen elegancia e carisma. Nun contexto galego, onde a moda masculina gaña protagonismo, esta campaña pode inspirar aos consumidores a explorar coleccións que combinan funcionalidade e estilo. A presenza de Law en Adegas Portia, un espazo arquitectónico de referencia, subliña a conexión entre moda, arte e deseño, unha mensaxe que resoa nunha Galicia cada vez máis aberta á innovación cultural.
Escribe o teu comentario