Partido Popular e Bloque piden que os abonos de trens Avant sexan 100% gratis, non só 50% como dixo o Goberno

O PP e o BNG instaron ao Goberno a que "rectifique" a súa decisión de non bonificar ao 100% o servizo ferroviario Avant, que en Galicia conecta A Coruña, Santiago de Compostela e Ourense. Aseguran que se trata dunha "dobre discriminación" ao non contar a Comunidade con servizo de proximidade --si bonificado na súa totalidade--.
 


|

O BNG e a Plataforma de usuarios de trens Media Distancia e Avant reclaman na estación de ferrocarril da Coruña a bonificación ao 100% dos trens Avant
 

 

Pedro Sánchez anunciaba no Debate do Estado da Nación a bonificación total entre o 1 de setembro e o 31 de decembro dos abonos do servizo ferroviario de proximidade e media distancia para promover o uso do transporte público e loitar así contra o impacto económico da guerra en Ucraína.

Ante isto, os senadores populares Miguel Lorenzo e Miguel Ángel Viso rexistraron unha iniciativa na Mesa da Cámara Alta para preguntar ao presidente do Executivo o motivo de tal "discriminación". Lembran ademais que os trens non bonificados son utilizados por "centos de traballadores que se desprazan a diario".

"Estamos ante unha nova e evidente discriminación que só profunda nas desigualdades en materia de mobilidade entre a Galicia atlántica e a interior. Os Avant non bonificados son os que pagan prezos máis altos e teñen menos abonos", sinalan.

Reclaman ademais que se volvan a poñer en marcha as frecuencias anteriores á pandemia, "que Renfe segue sen recuperar provocando unha falta de prazas no tren que impide cubrir a demanda das necesidades de mobilidade dos galegos".

BNG E PLATAFORMA DE USUARIOS
Pola súa banda, na estación de ferrocarril da Coruña, o deputado do BNG no Congreso, Néstor Rego, reuniuse co portavoz municipal do BNG, Paco Jorquera; a deputada no Parlamento, Mercedes Queixas; e a representante da Plataforma de persoas usuarias de trens de Media Distancia e Avant, Reyes Abad.

Rego lembrou --como xa fixo no propio debate-- que "ningún galego beneficiarase das bonificacións porque en Galicia non existen as proximidades ferroviarias". Non entende por que "a estas alturas" a Comunidade galega é "practicamente a única rexión do Estado que non ten este tipo de servizos en ningunha das áreas metropolitanas".

"A maiores sabemos que nin sequera os trens de media distancia Avant van estar bonificados. Estamos ante unha clara discriminación con Galicia. Non ten ningún sentido esta exclusión, máxime cando non existe o servizo de proximidade e cando o de media distancia está nunha situación precaria", insistiu.

PLATAFORMA DE USUARIOS
Pola súa banda, a representante da plataforma de usuarios asegura que a bonificación total é unha "obrigación" para que non haxa "ningún tipo de discriminación entre os usuarios dos dous eixos de Galicia".

"Tamén queremos a incorporación de novas frecuencias, a recuperación dos trens que había antes da Covid-19. Fiabilidade, puntualidade e maior flexibilidade nos abonos porque teñen caducidades moi curtas. Tamén prezos asumibles, non só estes catro meses", solicitou Abad.

Incidiu ademais en que o ferrocarril é agora "un dos principios da sustentabilidade", algo "necesario" para o futuro, polo que desexan que máis persoas incorpórense ao uso do tren.

Arquivo - Tren Avant
Arquivo - Tren Avant



 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE