Adeus aos semáforos do Sol e Mar: abre o novo paso de entrada na Coruña desde Oleiros
Avance significativo na infraestrutura viaria da comarca da Coruña ao modenizarse unha das entradas á urbe máis concorridas. Créase un novo enlace que redistribúe o fluxo vehicular e peonil cun tramo subterráneo da AC-12, de 400 metros de lonxitude.
Este proxecto permitiu que o tráfico de longo e medio percorrido circule polo nivel inferior do novo enlace, mentres que o tráfico local e o tránsito peonil desenvólvense no nivel superior. Esta reorganización non só mellora a fluidez do tráfico na zona, cunha intensidade diaria de aproximadamente 50.000 vehículos, senón que tamén favorece a comunicación entre os barrios situados a ambos os dous lados da AC-12.
Foi construído entre muros pantalla de pilotes secantes, permitindo que o nivel superior destínese a unha glorieta que facilita a conexión entre as estradas AC-12 (Avenida dás Mariñas) e AC-174 (Rúa Areal).
Ademais de mellorar a conectividad vehicular, as obras tiveron un impacto positivo na contorna urbana. Reduciuse o impacto ambiental do tráfico, tanto en emisións sonoras como de gases contaminantes, sobre as áreas residenciais adxacentes. O novo deseño inclúe a creación de máis de 3.000 m² de zonas urbanas e axardinadas, mellorando significativamente o esparexemento e a mobilidade peonil.
No nivel superior do enlace, as obras de urbanización e paisajismo xeraron un espazo que promove a permeabilidade e o esparexemento peonil. Construíronse beirarrúas, zonas axardinadas e instalouse mobiliario urbano e iluminación pública. Unha pasarela peonil iluminada, cun ancho efectivo de 3 metros e 15 metros de luz, ofrece un novo percorrido peonil entre as prazas Areeiros e Agramar, mellorando a accesibilidade dos usuarios de transporte público coa recolocación das paradas de autobús próximas á glorieta..
O tramo subterráneo da AC-12 conta con dúas calzadas de dous carrís en cada sentido, separadas por un sistema de contención de vehículos ríxido. Este tramo está adecuadamente afirmado, sinalizado e iluminado, e conta cun robusto sistema de bombeo para a drenaxe do paso inferior. Os laterais están revestidos con paneis de aceiro vitrificado, mellorando tanto a estética como as características luminotécnicas do paso.
O delegado do Goberno asegurou trátase dunha actuación que responde a unha "demanda" da cidadanía polo volume de condutores e condutoras que pasan pola zona.
Tamén puxo de relevo, nun acto con presenza tamén da subdelegada do Goberno, María Rivas, o investimento de máis de 73 millóns de euros que está a realizar o Executivo central nas comunicacións da Coruña e a súa contorna.
Concretamente, as obras realizáronse no punto quilométrico 5+190, ao seu paso polo núcleo de Perillo, en Oleiros, e substitúen á antiga intersección semaforizada de 'Sol e Mar'.
Escribe o teu comentario