CaixaBank gaña un 32% máis na primeira metade do ano, 839 millóns
O banco mantén o liderado en canto a clientes particulares en España, cunha cota do 25%.
Un de cada catro clientes particulares en España é de Caixabank.
O Grupo CaixaBank obtivo un beneficio atribuído de 839 millóns de euros no primeiro semestre, o que significa un crecemento do 31,6% respecto ao mesmo período do ano pasado, informou a entidade este venres á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV).
O banco explicou que a evolución do primeiros seis meses vén marcada pola integración dos resultados do banco portugués BPI desde febreiro --contribuíu ao resultado en 77 millóns, tras deducir os custos de reestruturación de 106 millóns--, e tamén pola mellora dos ingresos bancarios.
A marxe bruta alcanzou os 4.280 millóns de euros, un 5,7% máis respecto do primeiros seis meses de 2016, e os ingresos básicos do negocio bancario (marxe de xuros, comisións, ingresos do negocio de seguros de vida risco e resultado por posta en equivalencia de SegurCaixa Adeslas) aumentaron nun 20,6% no grupo e un 11,8% en CaixaBank, o que permite compensar os menores resultados derivados de activos e pasivos financeiros.
En concreto, a marxe de xuros creceu un 15,1%, ata os 2.349 millóns (un 6,9% máis se non se ten en conta a integración de BPI); as comisións sitúanse en 1.252 millóns (+23,9%, un 12,4% máis sen BPI), e os ingresos e gastos amparados por contratos de seguro ou reaseguro creceron un 66,7% ata os 233 millóns.
O crédito bruto á clientela alcanzou os 228.435 millóns, un 11,5% máis, tras incorporar BPI; en CaixaBank, a carteira total mantense estable (+0,1%) e a carteira sa crece un 0,5% no ano, a pesar da redución do financiamento a CriteriaCaixa de 951 millóns no primeiro semestre.
O cociente de morosidade sitúase no 6,5%, o que a entidade destacou que está moi por baixo da media do sector (8,7% en maio), e o cociente de cobertura mellora ata o 50%, fronte ao 47% a peche do exercicio 2016.
O Grupo CaixaBank alcanzou unha cociente Common Equity Tier 1 (CET1) 'fully loaded' do 11,5%, en liña co rango fixado no plan estratéxico, de entre o 11 e o 12%, e 2,8 puntos porcentuais por encima dos requirimentos do supervisor do 8,75%.
PROVISIÓNS E PREXUBILACIÓNS
As perdas por deterioración de activos financeiros e outras dotacións a provisións situáronse en 1.235 millóns, despois de rexistrar 455 millóns asociados a prexubilacións (152 e 303 millóns no primeiro e segundo trimestre, respectivamente), que supoñerán un aforro anual de 104 millóns nos próximos trimestres.
Os gastos de administración e amortización recorrentes sitúanse nos 2.216 millóns (+10,7%) e reflicten principalmente a incorporación do banco portugués, mentres que en perímetro homoxéneo descenden un 0,9% no segundo trimestre.
COTAS
En canto a cotas de mercado, CaixaBank destacou que mantén o liderado en banca retail, cunha cota de penetración de clientes particulares en España como entidade principal do 25,7%, e a primeira posición en nóminas, cunha cota do 26,4%, e en seguros, plans e fondos por recursos xestionados, cunha cota do 21,7%.
Así mesmo, a entidade mantén o liderado en banca online, con 5,5 millóns de clientes, e en banca móbil, con 3,9 millóns.
Escribe o teu comentario