O proxecto Cinergía, premiado no Festival Iberoamericano da comunicación publicitaria
No marco deste proxecto, que vai pola súa cuarta edición, Gas Natural Fenosa produciu 8 curtametraxes e unha longametraxe.
Cinergía, o proxecto creado por Gas Natural Fenosa para divulgar a eficiencia enerxética a través do cinema, recibiu cinco Soles no Festival Iberoamericano da Comunicación Publicitaria 2017. Concretamente, a terceira edición desta singular iniciativa recibiu, na categoría de Medios, un Sol de ouro como mellor uso de Branded Content e un Sol de prata como mellor campaña integrada.
Así mesmo, na categoría de Contidos de Marca, Cinergía obtivo un Sol de prata para a longametraxe En tu Cabeza, un Sol de prata para o curto Milagros y Remedios e un terceiro metal de bronce para a produción Cabra y Oveja.
"Cinergía, que ten como obxectivo divulgar o aforro e a eficiencia enerxética ao gran público a través do cinema e fomentar o talento na industria cinematográfica do noso país, é unha iniciativa que non deixa de darnos satisfaccións, e na que xa estamos a traballar para contar cunha próxima edición", afirmou o director xeral de Comunicación e Relacións Institucionais de Gas Natural Fenosa, Jordi Garcia Tabernero, tras coñecer estes galardóns.
No marco deste proxecto, que xa chegou á súa cuarta edición, Gas Natural Fenosa produciu 8 curtametraxes e unha longametraxe, dirixidos por algúns dos directores máis recoñecidos do noso país.
Na primeira edición, baseada no terror, participaron os directores Rodrigo Cortés, Jaume Balagueró, Paco Plaza e Juan Cruz, así como recoñecidos actores e actrices como Terele Pávez, Jose Coronado, Maribel Verdú e Antonio de la Torre, entre outros.
A segunda edición de Cinergía, baseada no humor, contou coa colaboración da produtora El Terrat e a axencia Arena Media participaron os directores Santiago Segura, Isabel Coixet, Paco León, ademais do gañador de certame Talento Cinergía, o estudante Josep Pujol. Nesta ocasión, tamén se sumaron ao proxecto algúns dos actores e actrices máis recoñecidos do noso país, como Carmen Maura, Secun de la Rosa, Anabel Alonso, Enrique Villén e Joaquín Reyes, Silvia Abril, Julián López, Kira Miró, Rodrigo Guirao, e o humorista Andreu Buenafuente.
Para a terceira edición, Gas Natural Fensa presentou a primeira longametraxe de branded content dunha empresa española. A película, cuxo leit moiv foi a "eficiencia ficción", estaba composta por catro curtos entrelazados, escritos polo guionista e director, Daniel Sánchez Arévalo, premiado co Goya ao Mellor Director Novel por 'Azul escuro case negro', e dirixidos por Kike Maíllo, Borja Cobeaga, o gañador do premio 'Talento Cinergía' no festival MadridCortoFest, Alberto Ruiz Rojo, e o propio Sánchez Arévalo.
Recentemente, a compañía lanzou a cuarta edición de Cinergía, coa rodaxe dunha longametraxe dirixida por Isabel Coixet, que conta con catro partes entrelazadas e conclusivas en si mesmas.
DIFUSIÓN E ÉXITO
As producións das tres primeiras edicións do proxecto lograron en total máis de 53 millóns de visualizacións, en televisión e internet.
A iniciativa xa foi premiada na pasada edición do Festival Iberoamericano da Comunicación Publicitaria, con tres Soles, e na anterior, cun. Ademais, entre os últimos galardóns concedidos a Cinergía figuran o gran premio de contidos de marca no último festival iberoamericano de publicidade e os ouros en Branded Content e Campañas Transmedia dos premios Inspirationales de IAB.
Cinergía conseguiu ademais unha Prata e Bronce na categoría de medios dos premios eficacia da Asociación Española de Anunciantes e o Premio CultHunting polo mellor proxecto corporativo vinculado coa arte e a innovación. Ademais, logrou galardóns nos Sitges Next 2016 na categoría Branded Content, o Premio da Fundación do Círculo de Economía, o Premio Valores da XXI edición dos Premios Zapping da Asociación de Consumidores de Medios Audiovisuais de Cataluña e un dos Premios ás 100 mellores ideas de Actualidade Económica.
COMPROMISO COA CULTURA E O CINEMA
Gas Natural Fenosa mantén un "compromiso de colaboración coa sociedade e en especial co mundo do cinema", indican nun comunicado, a través do seu apoio aos principais festivais e salas de proxección do país. A compañía patrocina o Festival de Málaga, Cine en Español, o Festival de San Sebastián, o Sitges-Festival Internacional de Cine Fantástico de Cataluña, a Madrid Premiere Week, os premios FEROZ® da crítica e o Festival de Cine Internacional de Cartaxena, así como máis de 40 salas de cinema da rede Cinesa en España que levan o nome de Gas Natural Fenosa.
Escribe o teu comentario