A UE pon a Google unha multa récord de 2.420 millóns de euros
O buscador, "en desacordo" con Bruxelas, considera apelar a multa por "abuso de posición dominante".
A CE impuxo este martes a Google unha multa récord de 2.420 millóns de euros por abuso de posición dominante ao considerar que a multinacional favorece de forma sistemática ao seu servizo de comparación de prezos, Google Shopping, fronte aos seus rivais nos resultados do seu buscador.
A cifra duplica a multa de 1.060 millóns de euros que o Executivo comunitario impuxo en 2009 ao grupo informático estadounidense Intel, entón a maior da historia da Unión Europea, tamén por abuso de posición dominante ao tratar de expulsar os seus rivais do mercado de microprocesadores.
Bruxelas enviou un primeiro prego de cargos a Google en abril de 2015 no que denunciou que a empresa reserva sistematicamente un trato favorable ao seu comparador de prezos nas súas páxinas de resultados de procuras xerais.
Na súa decisión deste martes, a Comisión Europea ha concluído que Google adxudicou ao seu servizo de comparación de prezos unha vantaxe "ilegal" ao outorgarlle unha posición "prominente" nos resultados de procura, ao mesmo tempo que "degradaba" a visibilidade dos resultados sobre os seus rivais.
GOOGLE, "EN DESACORDO"
Google expresou o seu "desacordo" coas conclusións da Comisión Europea e indicou que "considerará apelar" a decisión.
"Estamos en desacordo coas conclusións anunciadas hoxe", declarou Kent Walker, vicepresidente senior e xeral counsel de Google. "Imos revisar coa Comisión a decisión en detalle e consideraremos apelar e continuar expoñendo os nosos argumentos", engadiu.
"Cando compras online queres atopar os produtos que estás a buscar de maneira fácil e rápida e os anunciantes promocionalos. Por esta razón Google mostra shopping Ads, co obxectivo de conectar ao usuario con miles de anunciantes, pequenos e grandes, dunha maneira que sexa útil para ambos", subliñou o executivo.
Neste sentido, a multinacional considera que a Comisión Europea, na súa decisión sobre Shopping, "subestima" o valor destas conexións rápidas e sinxelas e defende que os usuarios prefiren 'links' que os leven directamente aos produtos que queren e non a páxinas web onde teñan que volver repetir a procura que xa realizaron previamente.
"Mostrar anuncios que inclúen imaxes, recensións, prezos, favorécenos a nós, aos nosos anunciantes e, sobre todo, aos usuarios", sostén a compañía, sinalando que "miles de comerciantes e tendas europeas utilizan estes anuncios para competir con empresas como Amazon ou eBay".
Escribe o teu comentario