A concienciación sobre o acoso escolar outorga poder ás vítimas
Crecen os casos de acoso porque "existe máis visibilización" e os afectados piden máis axuda e enfróntanse máis ao seu agresor.
Os casos reais de acoso escolar atendidos a través do Teléfono ANAR aumentaron un 87,7% en 2016 respecto ao ano anterior, ata os 1.207, segundo o 'II Estudo sobre Bullying e ciberbullying desde a perspectiva dos menores afectados', realizado pola Fundación Mutua Madrileña e a Fundación ANAR e presentado este xoves 27 de abril en Madrid.
"Non hai máis acoso escolar, senón que os casos teñen máis visibilidade. Os nenos afectados, do mesmo xeito que sucede coa violencia de xénero, fano máis evidente e piden máis axuda", subliñou o director xeral da Fundación Mutua Madrileña, Lorenzo Cooklin, que indicou que este incremento de atendidos trátase de algo "positivo".
O informe, que forma parte da campaña #NoBullying posta en marcha hai un ano por ambas as entidades, revela que se reduciu a idade media das vítimas, ata os 10,9 anos, e creceu "considerablemente" o número daquelas con sete e menos anos, que representan o 14,25% dos casos fronte ao 8,7% de 2015.
CIBERBULLYING
Un de cada catro casos de acoso escolar prodúcese a través das novas tecnoloxías (ciberbullying) e afecta máis as mozas que aos mozos, segundo este documento, que advirte de que se están dando cada vez máis outros tipos de ciberacoso, ata agora residuais, como a difusión de información persoal da vítima (do 3,5% ao 11,7%) ou o 'pirateo' das súas contas persoais (do 1,7% ao 8,5%).
Neste estudo hai datos positivos, xa que cada vez máis vítimas e os seus compañeiros se enfrontan ao agresor, superando o 50 por cento dos casos, respectivamente, un dato que sobe case 30 puntos respecto de 2015, e que, segundo os responsables deste informe, débese a que hai unha maior concienciación na contorna escolar sobre este problema. "A vítima está menos soa", aseveran.
Escribe o teu comentario