Zara, a única española no ranking de empresas con mellor reputación do mundo

|

ZARA


Rolex, Lego e The Walt Disney Company son as empresas globais con mellor reputación, segundo o ranking elaborado por Reputation Institute dado a coñecer este martes, 28 de febreiro, no que a única presenza española é da da galega Zara, segundo informa a consultora.


Segundo se desprende da edición 2017 do 'Global RepTrak 100', o 'top ten' das compañías con mellor reputación complétano Canon, Google, Bosch, Sony, Intel, Rolls-Royce e Adidas. No caso de Zara, ocupa o posto 92 do centenar de empresas que compoñen a clasificación.


Este estudo, cuxo traballo de campo se fixo durante os meses de xaneiro e febreiro deste ano en 15 países (Alemaña, Australia, Brasil, Canadá, Corea do Sur, China, España, Estados Unidos, Francia, India, Italia, Xapón, México, Reino Unido e Rusia), inclúe ademais do ránking, cortes demográficos e análises de tendencias para que as empresas analizadas entendan como son percibidas polo público en xeral e en que medida a súa reputación inflúe na decisión deste de comprar os seus produtos e recomendalos, falar positivamente ou solicitar traballo nelas.


"O estudo Global RepTrak 100 é unha ferramenta útil para que as compañías entendan a súa reputación e de que maneira este intanxible lles axuda a construír e reforzar o vínculo emocional con cada un dos seus stakeholders", explica o socio director de Reputation Institute Iberia e Latam, Fernando Prado.


A metodoloxía RepTrak, desenvolvida por Reputation Institute e na que se basea o estudo, cuantifica a percepción de sete dimensións esenciais no desempeño corporativo das empresas analizadas: Produtos e servizos, Innovación, Liderado, Contorna de traballo, Cidadanía, Integridade e Resultados financeiros.


Rolex é a única compañía dos cen analizadas que ten unha reputación 'Excelente' a nivel global. O resto das empresas ata a posición 79ª teñen unha reputación 'Forte'; 21 compañías presentan unha reputación 'Moderada'. Por dimensións, Rolex lidera Produtos e servizos, e Lego, Integridade. Pola súa banda, a tecnolóxica Google é a primeira empresa no resto das dimensións analizadas no estudo: Innovación, Liderado, Contorna de Traballo, Cidadanía e Resultados financeiros.


TENDENCIAS


No que se refire a tendencias, a edición de 2017 mostra un ascenso das marcas de luxo, como Rolex e Rolls-Royce, mentres as de consumo copan sete postos no top ten, con Lego mellorando catro postos respecto de 2016 e Adidas estreándose no 'top ten'.


No sector tecnolóxico, Intel regresa ao 'top ten' despois dun ano de ausencia. En cambio, Google cae dous postos, mentres Microsoft baixa ata a 11ª posición. Apple, que en 2016 ocupou a 10ª posición, este ano vaise ata a 20ª e perde 1,7 puntos Pulse. A maior caída anótaa Samsung, que, tras o asunto das baterías do seu modelo Note 7, deixa 4 puntos Pulse, ata a 70ª posición.


Por primeira vez na historia do estudo, un banco figura entre as cen empresas analizadas: ING, na 94ª posición.


Entre os fabricantes de automóbiles, tanto BMW (12ª) como Mercedes (27ª) abandonan o 'top ten', mentres que Toyota, Fonda, Ford e General Motors anotan unha discreta ganancia con respecto ao obtido no estudo de 2016.

relacionada Bruxelas estuda as acusacións de elusión fiscal de Inditex
relacionada Inditex lanza Stradivarius Man

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress