Zara, a única española no ranking de empresas con mellor reputación do mundo
A lista, elaborada por Reputation Institute, está encabezada por Rolex, Lego e The Walt Disney Company.
Rolex, Lego e The Walt Disney Company son as empresas globais con mellor reputación, segundo o ranking elaborado por Reputation Institute dado a coñecer este martes, 28 de febreiro, no que a única presenza española é da da galega Zara, segundo informa a consultora.
Segundo se desprende da edición 2017 do 'Global RepTrak 100', o 'top ten' das compañías con mellor reputación complétano Canon, Google, Bosch, Sony, Intel, Rolls-Royce e Adidas. No caso de Zara, ocupa o posto 92 do centenar de empresas que compoñen a clasificación.
Este estudo, cuxo traballo de campo se fixo durante os meses de xaneiro e febreiro deste ano en 15 países (Alemaña, Australia, Brasil, Canadá, Corea do Sur, China, España, Estados Unidos, Francia, India, Italia, Xapón, México, Reino Unido e Rusia), inclúe ademais do ránking, cortes demográficos e análises de tendencias para que as empresas analizadas entendan como son percibidas polo público en xeral e en que medida a súa reputación inflúe na decisión deste de comprar os seus produtos e recomendalos, falar positivamente ou solicitar traballo nelas.
"O estudo Global RepTrak 100 é unha ferramenta útil para que as compañías entendan a súa reputación e de que maneira este intanxible lles axuda a construír e reforzar o vínculo emocional con cada un dos seus stakeholders", explica o socio director de Reputation Institute Iberia e Latam, Fernando Prado.
A metodoloxía RepTrak, desenvolvida por Reputation Institute e na que se basea o estudo, cuantifica a percepción de sete dimensións esenciais no desempeño corporativo das empresas analizadas: Produtos e servizos, Innovación, Liderado, Contorna de traballo, Cidadanía, Integridade e Resultados financeiros.
Rolex é a única compañía dos cen analizadas que ten unha reputación 'Excelente' a nivel global. O resto das empresas ata a posición 79ª teñen unha reputación 'Forte'; 21 compañías presentan unha reputación 'Moderada'. Por dimensións, Rolex lidera Produtos e servizos, e Lego, Integridade. Pola súa banda, a tecnolóxica Google é a primeira empresa no resto das dimensións analizadas no estudo: Innovación, Liderado, Contorna de Traballo, Cidadanía e Resultados financeiros.
TENDENCIAS
No que se refire a tendencias, a edición de 2017 mostra un ascenso das marcas de luxo, como Rolex e Rolls-Royce, mentres as de consumo copan sete postos no top ten, con Lego mellorando catro postos respecto de 2016 e Adidas estreándose no 'top ten'.
No sector tecnolóxico, Intel regresa ao 'top ten' despois dun ano de ausencia. En cambio, Google cae dous postos, mentres Microsoft baixa ata a 11ª posición. Apple, que en 2016 ocupou a 10ª posición, este ano vaise ata a 20ª e perde 1,7 puntos Pulse. A maior caída anótaa Samsung, que, tras o asunto das baterías do seu modelo Note 7, deixa 4 puntos Pulse, ata a 70ª posición.
Por primeira vez na historia do estudo, un banco figura entre as cen empresas analizadas: ING, na 94ª posición.
Entre os fabricantes de automóbiles, tanto BMW (12ª) como Mercedes (27ª) abandonan o 'top ten', mentres que Toyota, Fonda, Ford e General Motors anotan unha discreta ganancia con respecto ao obtido no estudo de 2016.
Escribe o teu comentario