Así é dobrouna eléctrica, a E-Dobrou de Fiat, que se fabricará na planta de Vigo

O Fiat E-Dobrou é, á vez o terceiro turismo “cero emisións” da firma italiana, tras o Fiat 500e e o Fiat E-Ulysee, e o terceiro vehículo eléctrico de Fiat Professional, tras o E-Ducato e o E-Scudo.

 


|

Fabricadas no Centro de Produción de Stellantis en Vigo, a nova xeración da clásica furgoneta segue pensada tanto para o día a día de profesionais como de  familias.
 

A firma automobilística Fiat lanzou ao mercado a quinta xeración da Doblò e a súa versión eléctrica E-Doblò. 

O novo Doblò está dispoñible en dúas lonxitudes e tres configuracións diferentes (Van, Crew Cab e Combi). Ademais, incorpora 'Magic Features' entre as que se inclúe un aumento de carga de 0,5 metros cúbicos ou un espello retrovisor dixital de cinco polgadas, entre outros. Está equipado cun motor eléctrico de 100 kW e unha batería de 50kWh que permite máis de 280 km de autonomía, no ciclo WLTP. Alcanza unha velocidade máxima de 130 km/h e ata 260 Nm de par máximo. Grazas ao "Quick Charge Mode" de ata 100 kW, que permite cargar en corrente continua o 80% da batería en só 30 minutos.

 



Esta versión ofrécese con dous motores diésel: un de 1.5 litros e 100 cabalos con transmisión manual e outro de 1.5 litros con 130 cabalos con transmisión manual e automática de oito velocidades. Ademais, tamén pode montar unha mecánica de 1.2 litros de gasolina de 110 cabalos.

A versión eléctrica está equipada cun propulsor eléctrico de 100 quilowatts (135 cabalos) e unha batería de 50 quilowatts-hora (kWh), con máis de 280 quilómetros de autonomía en ciclo WLTP. O 'Quick Charge Mode' de ata 100 quilowatts, permite cargar en corrente continua o 80% da batería en 30 minutos.

 

Fiat E Doblu00f3
Fiat E Doblu00f3



A introdución da batería non supón ningún cambio estrutural de vehículo, xa que está dispoñible nas mesmas dimensións, características e configuracións da versión Van que os seus homólogos de combustión.

Así mesmo co 'Magic Plug', dispoñible só en E-Doblò, é posible utilizar a enerxía eléctrica producida pola batería para necesidades de conversión específicas, como cargar a neveira de carga ou un banco de traballo para ferramentas eléctricas.

Doutra banda, o modelo ofrece un amplo paquete de características de seguridade e sistemas asistencia á condución, como o 'Head-up Display', o 'Active Safety Brake' ou o 'Lane Keeping Assist', entre outros.

En España, xa se poden pedir nos puntos da Rede Fiat e a Rede Fiat Professional e parten de 229 euros ao mes cunha entrada de 2.225 euros para o Fiat Doblò Van e de 249 euros ao mes (entrada: 1.995 euros) para o Doblò Combi.

O novo Fiat E-Doblò pódese adquirir no mercado español por 210 euros ao mes, cunha entrada de 11.600 euros que inclúe o plan Moves III (7.000 euros).

 

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE