É seguro eliminar a marxe de 20 km/h para adiantar? Expertos advirten que sería máis perigoso
Tanto o tempo no carril contrario como a distancia para percorrer nel se multiplacrían se Tráfico elimina os 20 quilómetros hora adiccionales que rexen agora, como planea a Administración. Con todo, a DXT argumenta que así España tería unhas normas máis acordes coas vixentes no resto da Unión Europea.
Tanto o tempo no carril contrario como a distancia para percorrer nel multiplicaríanse se Tráfico elimina os 20 quilómetros hora adicionais que rexen agora, como planea a Administración. Con todo, a DXT argumenta que así España tería unhas normas máis acordes coas vixentes no resto da Unión Europea.
A Dirección Xeral de Tráfico (DXT) modifica, continuamente, as normas nas estradas. Agora propón eliminar o 20km/h adicionais que un condutor podía alcanzar para adiantar a outro vehículo nunha estrada convencional, de dobre sentido. Pero segundo Dvuelta, empresa con 25 anos de experiencia na defensa dos dereitos dos condutores, esta medida podería ser perigosa.
A DXT, pola súa banda, argumenta que implementar esta modificación supoñería poñerse á altura do resto de países da Unión Europea e, á súa vez, serviría para mandar unha mensaxe clara aos condutores: trátase dunha manobra perigosa porque conleva o risco de chocar frontalmente con outro vehículo.
Para algúns expertos, nisto último están no certo, especialmente se se eliminan ese 20km/h nos que se pode superar a velocidade límite nun adiantamento. Así o explican ... seguir lendo en Catalunyapress.es .
Escribe o teu comentario