Santiago darase a coñecer ao mundo a través dunha campaña de Cidades Patrimonio da Humanidade

O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España impulsarán, xunto con Turespaña, unha campaña de promoción internacional en Europa, América e Asia, segundo deu a coñecer o presidente do Grupo e alcalde de Salamanca, Carlos García Carbayo.

|

Arquivo - O Pórtico da Gloria durante unha visita guiada nocturna na Catedral de Santiago, ao 10 de agosto de 2021, en Santiago de Compostela

Catedral de Santiago de Compostela @ep


O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España impulsarán, xunto con Turespaña, unha campaña de promoción internacional en Europa, América e Asia, segundo deu a coñecer o presidente do Grupo e alcalde de Salamanca, Carlos García Carbayo.

Así o desvelou durante a presentación do plan de acción , acompañado polo secretario de Estado de Turismo, Fernando Valdés, que servirá para a promoción das 15 cidades españolas, entre as que está Santiago de Compostela, co selo Unesco nos principais mercados internacionais de Europa, Estados Unidos e Asia.

A presentación deste plan tivo como escenario o espazo de Turespaña en FITUR e ao acto asistiron alcaldes das cidades, que tamén participaron na presentación do plan de acción con Paradores e antes na primeira Asemblea xeral do Grupo, na que se probou o orzamento de 2022 e o plan operativo de turismo.

"Afrontamos 2022 cun potente calendario de promoción no mercado internacional. O convenio con Turespaña inclúe que imos estar nas feiras internacionais de Berlín, París, Singapura, Jata e Londres. Ademais, tamén imos levar a cabo presentacións específicas das 15 cidades, en colaboración con Turespaña e Paradores, en Lisboa; México, Xapón e Corea do Sur, ademais de Miami e A Haia", apuntou García Carbayo, quen engadiu que "2022 é o ano da recuperación turística".

"Sabemos que as nosas cidades interesan a viaxeiros de todo o mundo que senten atraídos polo legado Patrimonio da Humanidade de España e pola cultura, os monumentos, a gastronomía, os espazos naturais e os grandes eventos artísticos, culturais e deportivos que se celebran nos nosos centros históricos. Por iso imos lanzar unha potente campaña internacional con Turespaña, sen esquecer o mercado nacional", dixo.

Por iso, "con Paradores, imos realizar presentacións específicas tamén en Barcelona e Málaga e, co Concello de Madrid, tamén en Canarias", continuou durante a súa intervención en Fitur.

SECRETARIO DE ESTADO


O secretario de Estado de Turismo, Fernando Valdés, mostrouse confiado en que este 2022 sexa o ano en que se consolide a recuperación do turismo, á vez que destacou a aposta que España está a facer cos fondos Next Generation EU para "mellorar o atractivo" das Cidades Patrimonio co fin de posicionalas nos mercados principais.

Para iso, destacou un investimento de 45 millóns de euros do Ministerio de Industria, Comercio e Turismo para proxectos sostibles de rehabilitación e mantemento de patrimonio histórico e cultural de uso turístico.

"Este Plan Impulsa Patrimonio vai permitir reforzar a nosa aposta por un turismo de calidade, sostible, dixital e inclusivo e potencia a nosa posición de liderado turístico a nivel mundial", dixo.

Tamén lembrou que "este ano vai supoñer unha gran proxección para as Cidades Patrimonio como representantes da marca España, con accións de promoción dos 15 destinos con Turespaña a través das Oficinas de Turismo en todo o mundo".

"Cada vez hai máis xente que nos quere visitar pola nosa proposta cultural, gastronómica e patrimonial, polo que cos fondos de recuperación europeos temos unha oportunidade histórica para colocar ás Cidades Patrimonio, auténticos museos ao aire libre, no lugar que merecedes a nivel internacional", engadiu Fernando Valdés.

PARADORES


A caseta de Paradores da Feira Internacional de Turismo foi o escenario da foto de familia dos alcaldes do Grupo xunto co presidente de Paradores, Pedro Saura.

Respecto diso, o presidente do Grupo, Carlos García Carbayo, destacou que Paradores é "socio preferente" e que continuarán traballando na promoción e comercialización conxunta para "potenciar o posicionamento de marca de ambas as institucións nos principais mercados turísticos nacionais e internacionais".

Neste sentido, 2022 vai ser "clave" no aproveitamento da intelixencia de negocio de Paradores e lanzarán propostas segmentadas para comercializar "novos produtos específicos Paradores e Cidades Patrimonio da Humanidade".

Pola súa banda, o presidente de Paradores, Pedro Saura, anunciou que ambas as organizacións traballan en "o deseño dun novo produto Paradores en Cidades Patrimonio con visitas especiais a monumentos de titularidade municipal para os clientes aloxados na rede".

ASEMBLEA


A caseta de Castela e León en FITUR acolleu a primeira Asemblea de Alcaldes e Alcaldesas das Cidades Patrimonio da Humanidade presidida polo alcalde de Salamanca. Segundo explicou Carlos García Carbayo, ese encontro os presentes aprobaron un orzamento xeral do Grupo para 2022 de 1.140.000 euros e tamén o Plan Operativo de Turismo que contempla as accións de promoción que desenvolverán tanto da man de Turespaña, como con Paradores e Concello de Madrid.

O orzamento de 2022 supón un incremento en 150.00 euros con respecto ao de 2021, que se vai a destinar a reforzar a partida de publicidade das Cidades Patrimonio no mercado nacional, apuntou o Grupo na información facilitada.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE