Feijóo volve á carga cos Next Generation, chave para a fábrica de fibras téxtiles que creará "1.500 empregos"
O mandatario galego, nunha visita a Bergondo, fixo fincapé no peso que terán os Next Generation no proceso de recuperación económica tras a pandemia.
"Estamos a falar dun proxecto que opta aos fondos europeos Next Generation e que, cun investimento de 800 millóns de euros, tería capacidade para xerar 1.500 empregos directos e abastecer de materia prima ao sector téxtil", destacou.
Feijóo, na súa visita a Nanos | Foto: EP
O presidente do Goberno galego, Alberto Núñez Feijóo, reivindicou este mércores o proxecto da fábrica de fibras téxtiles como "determinante" para Galicia, o futuro da moda sostible e para o sector da madeira, ao producir ata 200.000 toneladas anuais de fibras téxtiles.
"Estamos a falar dun proxecto que opta aos fondos europeos Next Generation e que, cun investimento de 800 millóns de euros, tería capacidade para xerar 1.500 empregos directos e abastecer de materia prima ao sector téxtil", remarcou, nunha visita en Bergondo (A Coruña) ás novas instalacións da empresa de moda infantil Nanos.
Durante a súa visita, na que estivo acompañado polo vicepresidente económico, Francisco Conde, o presidente galego ha destacado a importancia de "acertar" con proxectos tractores que "melloren a competitividade da economía, o tecido industrial instalado e que anticipe" á Comunidade "ao futuro económico mundial".
Neste escenario, tamén reiterou a necesidade dun PERTE específico para o sector da moda co fin de "afrontar con éxito os desafíos futuros desta industria".
TRAXECTORIA DE NANOS
Despois de lembrar que Galicia conta con 500 marcas de téxtil, dando emprego a 28.000 persoas e cunha facturación de 30.000 millóns de euros --só ata outubro do ano pasado exportouse no ámbito desta industria por importe de 4.800 millóns--, Feijóo puxo en valor a traxectoria de Nanos.
O presidente galego ha lembrado as orixes da firma, creada en 1963, por un matrimonio "nun piso na Coruña". "Supoño que o feito de ter dez fillos acreditaba a necesidade, polo menos, de ter algo de armario para herdar as tallas dun a outro, porque se non isto debía ser unha pequena lea non menor", chanceou, na súa intervención.
Unha marca que conta na actualidade cunha trintena de puntos de venda e sete franquías, converténdose nun emblema internacional da moda infantil. "Unha marca, en definitiva, que proxecta o que Galicia sabe facer: calidade, deseño e comercialización", concluíu o xefe do Executivo autonómico.
Escribe o teu comentario