A cúpula de Adolfo Domínguez mantén os seus soldos, 1,4 millóns, tras o ERE e a caída de vendas polo covid

|

A téxtil ourensá incorpora a exconsejeros delegados de présa, Deliveroo e PSA ao seu consello de administración nun intento de retomar o bo rumbo que lograra antes do impacto da pandemia.


Consello de administración de Adolfo Domínguez nunha imaxe de arquivo de EPConsello de administración de Adolfo Domínguez nunha imaxe de arquivo de EP 


A xunta de accionistas de Adolfo Domínguez aprobou a renovación do consello de administración coa incorporación dos conselleiros independentes José Luis Sainz Díaz, exconsejero delegado de présa, ratificado e reelixido tras incorporarse en abril; Diana Morato, exconsejera delegada de Deliveroo; e Rafael Prieto, exconsejero delegado de PSA Peugeot Citroën para España e Portugal. Ademais aprobou as contas de 2.020, que inclúen un mantemento das remuneracións da directiva pese ao dificilísimo ano que tivo que capear debido ao coronavirus.


Durante a xunta, celebrada este martes de forma telemática desde a sede central da compañía en San Cibrao das Viñas (Ourense), aprobouse, con máis dun 99,6% dos apoios en todos os puntos, a xestión da compañía durante o exercicio de 2020-2021, cando facturou 66 millóns de euros, un 43% menos, e perdeu 19,3 millóns como consecuencia da pandemia.


Hai que lembrar que o  26 de marzo de 2021, Adolfo Domínguez S.A. presentou un Expediente de Regulación de Emprego (ERE).


ADRIANA DOMÍNGUEZ SEGUE Ao MANDO
Os accionistas tamén reelixiron a Adriana Domínguez como conselleira executiva, de forma que o novo consello de administración de Adolfo Domínguez mantén o número de sete membros, dos que un 57% son mulleres.


As incorporacións de Morata e Prieto prodúcense tras a finalización do mandato como conselleiros de José Luis Temes e José Manuel Rubín, a quen a presidenta da firma agradeceu o seu compromiso e participación na construción da nova era que vive a empresa. 

INGRESOS DE CONSELLEIROS E DIRECTIVOS

Os accionistas tamén apoiaron a posta en marcha dunha nova política de remuneracións e un novo plan de incentivos e retribución variable a longo prazo para os seus principais executivos.


A proposta de emolumentos para a directiva contou con oposición. Accionistas minoritarias seguiron o consello de Institutional Shareholder Services (ISS), ente que aconsella a pequenos accionistas. 


O ISS, segundo lainformacion.com, rexeitou as remuneracións porque, entre outros motivos, facilita "premios extraordinarios sen tope" á CEO. Adriana Domínguez, filla do fundador, asumiu o temón da empresa fai uns tres anos e é considerada por moitos como a responsable de que a empresa recuperase aire, logrando mesmo beneficios antes do impacto do covid. A pesar diso, o ISS non ve claro aspectos como a indeminización ante un eventual despedimento. 


Segundo figuran nas últimas contas presentadas pola empresa cotizada, as retribucións e outras prestacións ao Consello de Administración e á Alta Dirección supuxeron 1,46 millóns en 2020, cun aumento mínimo, de menos de 5.000 euros respecto ao exercicio anterior. 


A maioría desa diñeiro, 1,41 millóns, foron para soldos e salarios de conselleiros executivos e altos directivos. A firma declara 7 directivos e 8 altos cargos.  Segundo as contas publicadas pola CNMV, o consello recibiu 550.000 euros, o que dá unha media duns 79.000 euros por persoa e os altos directivos uns 777.000, unha media de 97.000 por persoa.


NOVAS REMUNERACIÓNS EN ACCIÓNS

A empresa explica  que o plan de remuneracións para directivos aprobado hoxe, inclúe o pago en accións con base no cumprimento de obxectivos e farase efectiva en 2024 unicamente no caso de que os obxectivos marcados sexan alcanzados


O propósito do novo esquema de remuneracións, segundo a empresa, é o de aliñar aínda máis e de facer partícipes aos directivos da creación de valor para o accionista.


RECORTES DE PERSOAL

Os gastos de persoal do persoal ascenden a 20,2 millóns, que son 11 menos que o ano pasado. Isto débese en parte ao impacto do covid, que provocou un, que afectou a case a totalidade do persoal debido ao peche obrigado de tendas.


A data 28 de febreiro de 2021, Adolfo Domínguez declaraba 837 empregados, que son 155 menos que nun ano antes. É dicir, unha eliminación do 18% dos postos de traballo. 


A maiores e posteriormente, na primavera deste ano, a téxtil pactou un ERE para 259 persoas, con 55 prexubilacións e o resto de baixas voluntarias. Isto supuxo a perda duns 100 empregos na provincia de Ourense, a pesar do cal logrou o visto e prace sindical.



PLAN DE INCREMENTO DE VENDAS
O grupo Adolfo Domínguez avanzou este ano no desenvolvemento do seu plan de crecemento de vendas, que combina o aumento dun 25,1% do seu 'ecommerce' entre febreiro de 2020 e marzo de 2021, coa selección de mercados para a apertura de novas tendas físicas na súa maioría fóra de España.

Durante a xunta, a presidenta executiva da compañía, Adriana Domínguez, e o director xeral, Antonio Puente, presentaron ante a xunta de accionistas o plan da marca para continuar incrementando as súas vendas e rendibilidade.

"É un programa de axuste moi fino entre o crecemento das nosas vendas 'en liña' e o noso investimento tecnolóxico, coa selección dos mercados nos que seguimos crecendo e achegando tendas físicas", ha explica Puente.

O grupo abriu 19 novos puntos de venda en seis países no último exercicio fiscal, 11 deles en México. A asociación coa principal cadea de grandes almacenes mexicana Palacio de Hierro acelerou o plan de expansión da empresa no país norteamericano, no que, tras España, é o segundo mercado máis importante para o grupo.

As novas tendas abertas desde marzo de 2020 pola marca están en Colombia, España, China, Guatemala, México e Portugal. O aumento das vendas mundiais do grupo no primeiro trimestre (marzo-maio 2021) foi do 118%, fronte aos mesmos meses de 2020 durante o confinamento global.

Actualmente, a firma de moda de autor conta cun 51% das súas 343 tendas fóra de España, distribuídas en 16 países. "Aceleramos os cambios para impulsarnos cara ao futuro: abrimos novas tendas, despregamos unha nova presenza 'en liña' e conectamos mellor con clientes máis novos que ata o de agora descoñecían a nosa marca", ha exposta Adriana Domínguez.

CLIENTES MÁIS NOVOS
A xunta constatou un forte crecemento dos clientes máis novos, asociados á compra 'en liña' e ás novas tecnoloxías incorporadas pola empresa.

Así, no exercicio 2020-2021, os novos clientes de entre 18 e 24 anos incrementáronse nun 20% tras o lanzamento da súa nova tenda 'en liña' en setembro de 2020. O crecemento da base de clientes tamén se reforza no principal segmento de idade dos seus compradores (35 a 54 anos); en concreto a franxa maioritaria de 45 a 54 anos creceu un 5% no último exercicio.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal Cookies Consello editorial Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE