A cúpula de Adolfo Domínguez mantén os seus soldos, 1,4 millóns, tras o ERE e a caída de vendas polo covid
A téxtil ourensá incorpora a exconsejeros delegados de présa, Deliveroo e PSA ao seu consello de administración nun intento de retomar o bo rumbo que lograra antes do impacto da pandemia.
Consello de administración de Adolfo Domínguez nunha imaxe de arquivo de EP
A xunta de accionistas de Adolfo Domínguez aprobou a renovación do consello de administración coa incorporación dos conselleiros independentes José Luis Sainz Díaz, exconsejero delegado de présa, ratificado e reelixido tras incorporarse en abril; Diana Morato, exconsejera delegada de Deliveroo; e Rafael Prieto, exconsejero delegado de PSA Peugeot Citroën para España e Portugal. Ademais aprobou as contas de 2.020, que inclúen un mantemento das remuneracións da directiva pese ao dificilísimo ano que tivo que capear debido ao coronavirus.
Durante a xunta, celebrada este martes de forma telemática desde a sede central da compañía en San Cibrao das Viñas (Ourense), aprobouse, con máis dun 99,6% dos apoios en todos os puntos, a xestión da compañía durante o exercicio de 2020-2021, cando facturou 66 millóns de euros, un 43% menos, e perdeu 19,3 millóns como consecuencia da pandemia.
Hai que lembrar que o 26 de marzo de 2021, Adolfo Domínguez S.A. presentou un Expediente de Regulación de Emprego (ERE).
ADRIANA DOMÍNGUEZ SEGUE Ao MANDO
Os accionistas tamén reelixiron a Adriana Domínguez como conselleira executiva, de forma que o novo consello de administración de Adolfo Domínguez mantén o número de sete membros, dos que un 57% son mulleres.
As incorporacións de Morata e Prieto prodúcense tras a finalización do mandato como conselleiros de José Luis Temes e José Manuel Rubín, a quen a presidenta da firma agradeceu o seu compromiso e participación na construción da nova era que vive a empresa.
INGRESOS DE CONSELLEIROS E DIRECTIVOS
Os accionistas tamén apoiaron a posta en marcha dunha nova política de remuneracións e un novo plan de incentivos e retribución variable a longo prazo para os seus principais executivos.
A proposta de emolumentos para a directiva contou con oposición. Accionistas minoritarias seguiron o consello de Institutional Shareholder Services (ISS), ente que aconsella a pequenos accionistas.
O ISS, segundo lainformacion.com, rexeitou as remuneracións porque, entre outros motivos, facilita "premios extraordinarios sen tope" á CEO. Adriana Domínguez, filla do fundador, asumiu o temón da empresa fai uns tres anos e é considerada por moitos como a responsable de que a empresa recuperase aire, logrando mesmo beneficios antes do impacto do covid. A pesar diso, o ISS non ve claro aspectos como a indeminización ante un eventual despedimento.
Segundo figuran nas últimas contas presentadas pola empresa cotizada, as retribucións e outras prestacións ao Consello de Administración e á Alta Dirección supuxeron 1,46 millóns en 2020, cun aumento mínimo, de menos de 5.000 euros respecto ao exercicio anterior.
A maioría desa diñeiro, 1,41 millóns, foron para soldos e salarios de conselleiros executivos e altos directivos. A firma declara 7 directivos e 8 altos cargos. Segundo as contas publicadas pola CNMV, o consello recibiu 550.000 euros, o que dá unha media duns 79.000 euros por persoa e os altos directivos uns 777.000, unha media de 97.000 por persoa.
NOVAS REMUNERACIÓNS EN ACCIÓNS
A empresa explica que o plan de remuneracións para directivos aprobado hoxe, inclúe o pago en accións con base no cumprimento de obxectivos e farase efectiva en 2024 unicamente no caso de que os obxectivos marcados sexan alcanzados.
O propósito do novo esquema de remuneracións, segundo a empresa, é o de aliñar aínda máis e de facer partícipes aos directivos da creación de valor para o accionista.
RECORTES DE PERSOAL
Os gastos de persoal do persoal ascenden a 20,2 millóns, que son 11 menos que o ano pasado. Isto débese en parte ao impacto do covid, que provocou un, que afectou a case a totalidade do persoal debido ao peche obrigado de tendas.
A data 28 de febreiro de 2021, Adolfo Domínguez declaraba 837 empregados, que son 155 menos que nun ano antes. É dicir, unha eliminación do 18% dos postos de traballo.
A maiores e posteriormente, na primavera deste ano, a téxtil pactou un ERE para 259 persoas, con 55 prexubilacións e o resto de baixas voluntarias. Isto supuxo a perda duns 100 empregos na provincia de Ourense, a pesar do cal logrou o visto e prace sindical.
PLAN DE INCREMENTO DE VENDAS
O grupo Adolfo Domínguez avanzou este ano no desenvolvemento do seu plan de crecemento de vendas, que combina o aumento dun 25,1% do seu 'ecommerce' entre febreiro de 2020 e marzo de 2021, coa selección de mercados para a apertura de novas tendas físicas na súa maioría fóra de España.
Durante a xunta, a presidenta executiva da compañía, Adriana Domínguez, e o director xeral, Antonio Puente, presentaron ante a xunta de accionistas o plan da marca para continuar incrementando as súas vendas e rendibilidade.
"É un programa de axuste moi fino entre o crecemento das nosas vendas 'en liña' e o noso investimento tecnolóxico, coa selección dos mercados nos que seguimos crecendo e achegando tendas físicas", ha explica Puente.
O grupo abriu 19 novos puntos de venda en seis países no último exercicio fiscal, 11 deles en México. A asociación coa principal cadea de grandes almacenes mexicana Palacio de Hierro acelerou o plan de expansión da empresa no país norteamericano, no que, tras España, é o segundo mercado máis importante para o grupo.
As novas tendas abertas desde marzo de 2020 pola marca están en Colombia, España, China, Guatemala, México e Portugal. O aumento das vendas mundiais do grupo no primeiro trimestre (marzo-maio 2021) foi do 118%, fronte aos mesmos meses de 2020 durante o confinamento global.
Actualmente, a firma de moda de autor conta cun 51% das súas 343 tendas fóra de España, distribuídas en 16 países. "Aceleramos os cambios para impulsarnos cara ao futuro: abrimos novas tendas, despregamos unha nova presenza 'en liña' e conectamos mellor con clientes máis novos que ata o de agora descoñecían a nosa marca", ha exposta Adriana Domínguez.
CLIENTES MÁIS NOVOS
A xunta constatou un forte crecemento dos clientes máis novos, asociados á compra 'en liña' e ás novas tecnoloxías incorporadas pola empresa.
Así, no exercicio 2020-2021, os novos clientes de entre 18 e 24 anos incrementáronse nun 20% tras o lanzamento da súa nova tenda 'en liña' en setembro de 2020. O crecemento da base de clientes tamén se reforza no principal segmento de idade dos seus compradores (35 a 54 anos); en concreto a franxa maioritaria de 45 a 54 anos creceu un 5% no último exercicio.
Escribe o teu comentario