Transportistas ven insuficiente a rebaixa de peaxe na AP-9 que entará en vigor a fin de semana

A Agrupación industrial dá Función Loxística de Galicia e as principais asociacións de transporte de mercadorías por estrada de Galicia (Fegatramer, Apetamcor e Fetram) tachan de "insuficientes" as bonificacións que o Ministerio de Transportes vai poñer en marcha na AP-9.

|

As patronais do sector critican que Galicia vaia a soportar un terzo de todos os quilómetros de peaxe do estado.


A ministra de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana, Raquel Sánchez, presentou na mañá deste luns nun acto na Delegación do Goberno en Galicia, na Coruña, as bonificacións das peaxes da AP-9. O Estado pagará máis dun terzo das peaxes, cunha contía de 2.300 millóns ata o ano 2048.


A ministra de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana, Raquel A súa00e1nchez

A ministra de Transportes, Movilidade e Axenda Urbana, Raquel Sánchez presentando "a maior rebaixa de peaxes da historia da AP-9"


A Agrupación industrial dá Función Loxística de Galicia e as principais asociacións de transporte de mercadorías por estrada de Galicia (Fegatramer, Apetamcor e Fetram) tachan de "insuficientes" as bonificacións que o Ministerio de Transportes vai poñer en marcha na AP-9.


Un estudo técnico realizado por parte da Agrupación industrial identifica que, para que as bonificacións sexan realmente eficientes, precísase que sexan, como mínimo, do 55%, e do 100% en tramos como as circunvalacións das cidades ou en zonas onde a autoestrada debe servir como itinerario alternativo á autovía A-55, na contorna do Porriño.

A este respecto, refírese ao "escaso impacto" que tiveron no ano 2015 as bonificacións do 35% nunha parte da autoestrada, motivo polo cal só duraron cinco meses en funcionamento.


O mes que vén, coa finalización da concesión e consecuente levantamento das peaxes na AP-7 e a AP-2, Zaragoza-Mediterráneo, un terzo dos quilómetros de peaxes estatais situaranse en Galicia.




GALICIA SOPORTA DEMASIADOS QUILÓMETROS DE PEAXE
Igualmente, a Agrupación industrial e as asociacións censuran que "existe unha situación de desequilibrio" no territorio español, que repercute na competitividade das empresas galegas.

"O mes que vén, coa finalización da concesión e consecuente levantamento das peaxes na AP-7 e a AP-2, Zaragoza-Mediterráneo, un terzo dos quilómetros de peaxes estatais situaranse en Galicia. Unha porcentaxe que se eleva ata o 44% se analizamos os quilómetros de peaxes estatais soportadas polo noroeste de España", expoñen.

E iso supón unha "situación gravemente prexudicial" para a economía galega, "que ve como os produtos aquí producidos son menos competitivos por ter uns custos de desprazamento uns 50% superiores ao resto do Estado como consecuencia das peaxes".

Na mesma liña, o sector do transporte e a loxística inciden na necesidade de que, no caso de implantarse un sistema de cobranza polo uso das autovías, este non prexudique aos territorios periféricos.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE