As vendas en liña non frean a caída de Adolfo Domínguez, que anuncia 19,3 millóns de perdas

Márcase como obxectivo recuperar a senda de crecemento para o exercicio actual (2021-2022) e optará a fondos europeos

|

Aínda que a firma celebra que a venda en liña crecese, representando unha de cada cinco vendas da compañía, as perdas ameazan á empresa, envolvida nun ERE que afectará a case un de cada tres traballadores.


As perdas roldan os 20 millóns de euros no último exercicio fiscal e obrigan a Adolfo Domínguez a unha reestruturación e confiar en que "repunte o mercado e estabilícese". 


Adolfo DomínguezA firma Adolfo Domínguez anuncia perdas millonarias | Foto: EP


Adolfo Domínguez rexistrou unhas perdas de 19,3 millóns de euros durante o seu exercicio fiscal 2020-2021 (entre marzo de 2020 e febreiro de 2021), o que supón multiplicar por máis de dous os 'números vermellos' dun ano antes, nunha contorna marcada pola crise sanitaria do Covid-19, ao que se suma a solicitude dun crédito ICO e o efecto adverso dos tipos de cambio, fundamentalmente en México.

Así o puxo de manifesto o director xeral da compañía, Antonio Puente, xunto á presidenta executiva da firma, Adriana Domínguez, e a directora de Márketing e e-commerce, Patricia Alonso.

No seu último ano fiscal, o resultado bruto de explotación (Ebitda) foi negativo en 6,8 millóns de euros, fronte aos 11,3 millóns de euros positivos dun ano antes, á vez que os gastos operativos reducíronse un 29,5%, ata os 39 millóns de euros.

Así mesmo, as vendas do grupo Adolfo Domínguez entre marzo 2020 e febreiro de 2021 acusaron as restricións pola Covid-19 en todos os seus mercados, rexistrando un retroceso do 42,6% con respecto ao exercicio anterior, ata 66 millóns de euros.

O 60% dos 342 establecementos da marca en 17 países de todo o mundo, 48 puntos de venda menos que un ano antes, sufriu algún tipo de restrición de horario ou apertura ante a terceira onda do coronavirus (decembro 2020-febreiro 2021), con niveis que alcanzaron o 90% en pleno confinamento.

O 'e-commerce' foi a única división que presenta incremento, cun crecemento do 25,1% e unha achega do 20,7% da facturación, o que se traduce nunha de cada cinco vendas da firma.

A compañía prepárase para relanzar a súa actividade tras a crise do Covid-19 mediante a optimización da súa rede comercial e a transformación dixital. A achega do negocio 'en liña' á facturación creceu 17 puntos desde 2016.

Desde marzo de 2021, o e-commerce da compañía está tamén dispoñible en Xapón e amplía a súa accesibilidade a 27 países de todo o mundo.

Aínda que a redución de vendas comparables afecta a todos os mercados, os mellores comportamentos rexístranse nas súas franquías internacionais. A filial de Xapón retrocede un 34,6%, seguida de Europa (-38,2%), con España como mercado principal, e México (-48,8%).


RECUPERAR A SENDA DE CRECEMENTO

Ante as restricións ao comercio físico, a caída de ingresos e da rendibilidade, Adolfo Domínguez está inmerso en acelerar o seu proceso de transformación, co obxectivo de recuperar a senda de crecemento para o exercicio actual (2021-2022).


Neste sentido, a presidenta executiva da compañía recoñeceu que o ano fiscal 2020-2021 foi un exercicio "complicado", co anuncio dun Expediente de Regulación de Emprego (ERE) que afectará a uns 300 empregos en España, o 30% do persoal, aínda que se mostra optimista de fronte ao futuro e confía no que a campaña de vacinas traducirase nunha recuperación do consumo e unha volta á normalidade para 2022, mesmo no segundo semestre deste ano.

"Se repunta o consumo e estabilízase subirémonos a esa onda", afirmou o director xeral da firma de moda, quen sinalou que a compañía conta cunha posición de tesourería "sa", situándose a posición financeira neta en 800.000 euros.

Respecto ao ERE, Puente indicou que a compañía deu ese paso teniendo en cuenta o plan de transformación da firma e para redimnensionar o seu persoal por causas económicas, organizativas e de produción.

Neste contexto, tanto o directivo da firma como a súa presidenta sinalaron que a compañía, que no inicio da crise sanitaria recucurrió aos Expedientes de Regulación Temporal de Emprego (ERTE), renegociou practicamente a totalidade dos contratos de alugueiro das súas tendas, á vez que optará aos fondos europeos con proxectos de sustentabilidade ou de innovación.

Doutra banda, Adolfo Domínguez continúa co seu exercicio de optimización e reposicionamiento da rede comercial coas aperturas de 14 establecementos en Portugal (2), España (2), México (6), Colombia (2), China (1) e Guatemala (1), seis deles tras o peche do exercicio fiscal.

Todos os establecementos, segundo explicaron desde a compañía, seguen o novo concepto de tenda baseado na utilización de materiais reciclados no seu mobiliario e están conectadas ao e-commerce da firma como parte da súa estratexia omnicanal.

A nivel operativo, a compañía segue optimizando os seus procesos de deseño a través do 'PLM-product life management' (xestión da vida do produto).

Tras a implantación no seu centro loxístico de sistemas para a lectura de etiquetas de radiofrecuencia (RFID) e a xeración dun almacén único, a empresa prepara agora a súa instalación nas tendas propias de España para lograr unha visibilidade de 360 graos sobre as súas pezas en tempo real.


SAÍDA DE LUXURY LIBERTY

Doutra banda, a compañía incorporou ao consello a José Luis Sainz Díaz como conselleiro independente para cubrir a vacante producida pola renuncia do conselleiro Luxury Liberty (representado por Agnès Noguera).

O nomeamento por cooptación do consello deberá ser referendado pola xunta xeral de accionistas.

Sainz é economista, avogado, consultor e xestor de ampla experiencia en transformación dixital. Entre outros postos, foi conselleiro delegado de présa e director xeral de Vocento.

O consello agradeceu o traballo e a implicación achegados durante 16 anos por Agnés Noguera, cunha dedicación de "gran valor" para a toma de decisións na compañía.

A empresaria e accionista (Libertas 7 é titular do 10,29% das accións de Adolfo Domínguez a través da sociedade Luxury Liberty) informou o consello que continuará apoiando a xestión do grupo de moda galego como accionista, aínda que a súa dedicación persoal ha de centrarse neste momento na nova etapa de Libertas 7 que acaba de saír a cotizar ao mercado continuo da Bolsa.

Doutra banda, o informe de remuneracións recolle as retribucións do consello de administración, que se sitúan un 16% por baixo do exercicio anterior debido á redución do número de membros do consello de administración a sete persoas. A alta dirección da empresa tamén reduciu nun 2% a súa remuneración media por directivo.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE