A Coruña, Ferrol e Eixo Atlántico unen a súa voz para esixir unha conexión de tren competitiva

Estiman o seu custo nuns 700 millóns e cren que esta sería a única forma de ter un tren competitivo e prolongar así o Eixo Atlántico

|

Ir en tren da Coruña a Ferrol leva case 75 minutos, fronte aos 45 que tarda o bus e os 35 que se tarda por autoestrada.


Investindo 700 millóns sería posible incorporar a Ferrol ao Eixo Atlántico, que demostrou ser útil e rendible


Rey, Matogueira e Mao na presentación do informe

Rey, Matogueira e Mao na presentación do informe 


Os alcaldes de Ferrol e A Coruña, os socialistas Ángel Mato e Inés Rey, reclamaron a construción dunha nova liña ferroviaria entre ambas as cidades, para lograr desta maneira reducir o tempo de viaxe e que o transporte sexa "competitivo". 


COMPARECENCIA CNJUNTA
Devandito requirimento realizárono no Concello ferrolán nunha comparecencia na que ambos os rexedores estiveron acompañados polo secretario xeral do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez Mao, e de maneira telemática polo enxeñeiro de camiños Miguel Rodríguez Bugarín.

Bugarín é autor dun estudo no que expón que para ofrecer unha conexión ferroviaria entre ambas as cidades a única opción viable pasaría por "prolongar o actual Eixo Atlántico ata Ferrol", e cifra esta actuación en máis de 700 millóns de euros.

Segundo Matogueira, "se se quere facer unha aposta pola recuperación e a competitividade, é o momento de apostar por esta conexión ferroviaria", xa que á súa entender "é fundamental non só para as comarcas de Ferrolterra, senón tamén para A Coruña e para Galicia".

MOITO MÁIS LENTO QUE AUTOBÚS

Ángel Mato detallou que os tempos de viaxe entre Ferrol e A Coruña están nuns 45 minutos en autobús, nuns 35 minutos en vehículo privado, mentres que en tren aproxímanse a unha hora e cuarto.

Engadiu que é necesario "recuperar a idea de que o Eixo Atlántico ferroviario vai de Ferrol á fronteira con Portugal".

Pola súa banda, a alcaldesa da Coruña, Inés Rey, advertiu de que "é necesario ter unha visión global da mobilidade" e destacou que a infraestrutura ferroviaria Ferrol-A Coruña "precisa dunha mellora e adaptación á actualidade" como "base esencial para o desenvolvemento dos municipios".

Tamén puxo como exemplo a conexión da súa cidade con Santiago a través do ferrocarril, e así dixo que "estando ao dobre de distancia que Ferrol, faise na metade de tempo".

"UNHA CORREDOIRA"
O secretario xeral do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez Mao, aseverou que "non se pode seguir sen conexións ferroviarias de calidade" entre ambas as cidades, mentres que o responsable de elaborar o estudo, Miguel Rodríguez Bugarín, incidiu en que a única solución para mellorar os tempos é "cun novo trazado".

"Por moito que poñamos un tren de alta velocidade, dos mellores do mercado, vemos que na actual liña, en aproximadamente o 90% do seu trazado, non se supera a velocidade de 75 quilómetros á hora", resaltou.

Así, fixo un símil cun automóbil ao incidir en que a situación actual da conexión ferroviaria entre Ferrol e A Coruña é "coma se metes un moi bo coche por unha corredoira" e que a única maneira de abordar o problema "é modernizar o trazado", unha actuación que o estudo cifra en 730 millóns de euros.

Sen comentarios

Escribe o teu comentario




He leído y acepto la política de privacidad

No está permitido verter comentarios contrarios a la ley o injuriantes. Nos reservamos el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.

Galiciapress
Praza da Quintana, 3; 15704 Santiago de Compostela
Tlf (34)678803735

redaccion@galiciapress.es o direccion@galiciapress.es
RESERVADOS TODOS OS DEREITOS. EDITADO POR POMBA PRESS,S.L.
Aviso legal - Política de Cookies - Política de Privacidade - Configuración de cookies - Consello editorial - Publicidade
Powered by Bigpress
CLABE